اعزام حدود ۵ هزار گلستانی به پیاده‌روی اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به بازگشت بخشی از زائران اربعین حسینی به استان، گفت: آخرین آمار رفت و برگشت زائران استان از ابتدای اجرای طرح اربعین تاکنون به ۶ هزار و ۷۹۴ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از گلستان، عادل مصدقی با اشاره به رفت و برگشت حدود ۷ هزار زائر گلستانی از مرز مهران، اظهار داشت: تعداد زائران رفت استان ۴ هزار و ۹۵۹ نفر است که با ۲۶۵ سرویس اعزام شدند و ۸۷ درصد آنها به مرز مهران رفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه آمار بازگشت زائران هم یک‌ هزار و ۸۳۵ نفر با ۶۵ سرویس است، گفت: طرح جابه‌جایی زائران اربعین تا ۱۰ شهریورماه ادامه دارد و میزهای خدمت اداره کل هم در پایانه‌های مسافری گرگان و گنبد به‌طور شبانه روزی برای پاسخگویی، تامین ناوگان، نحوه فروش و قیمت بلیت زائران فعال است.

وی ادامه داد: سایت‌های دریافت بلیت باز است و متقاضیان می‌توانند بلیت‌ها را به‌صورت انفرادی و گروهی از این سایت‌ها تهیه کنند.

به گفته مصدقی، نرخ‌ها هم طبق اعلام قبلی برای اتوبوس‌های VIP یک میلیون و ۴۵۶ هزار تومان، اتوبوس‌های معمولی ۴۴ نفره ۸۶۶ هزار تومان و اتوبوس‌های ۳۲ نفره نیز یک میلیون و ۲۱۳ هزار تومان است.

وی بیان کرد: برای زائرانی که از سمت شرق استان اعزام می‌شوند، ۵۰ هزار تومان به این کرایه‌ها اضافه می‌شود. تیم‌های نظارتی متشکل از کارکنان اداره کل و صنوف هم کار نظارت بر اجرای طرح اربعین را برعهده دارند.

خبرنگار: رضوان سادات حسینی مهر

انتهای خبر/

کد خبر: 1240498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =