۹۱ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: طی هفته دولت ۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۱۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت بیان کرد: طی هفته دولت ۷۳ پروژه گازرسانی افتتاح می‌شود که هزینه پیش بینی شده برای این پروژه‌ها بالغ بر ۹۱ میلیارد و ۱۸ پروژه نیز با اعتبار ۲۲۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اجرای ۵۵ کیلومتر شبکه، نصب و راه‌اندازی ۷ ایستگاه و نصب ۲۵۰ عدد انشعاب مجموع مشخصات پروژه‌های قابل افتتاح که در این بین گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی و بازسازی و مقاوم سازی ایستگاه و تاسیسات گاز رسانی به ترتیب ۳۶ و ۱۸ میلیارد تومان بیشترین هزینه بین پروژه های قابل افتتاح دارد.

مدیرکل شرکت گاز خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۴۱ کیلومتر خط لوله در استان کشیده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از اقدامات شاخص در سال ۱۴۰۲ می‌توان گاز رسانی به ۱۰۵ روستای استان اشاره کرد که به بیان دیگر پوشش صد درصدی گاز رسانی به جمعیت شهری و روستایی دارای کد آبادی هستند همچنین کسب عنوان شرکت برتر در ارزیابی مالی و احداث خط انتقال کارخانه آلومینا و خط انتقال تقویتی شهرستان جاجرم و گرمه از اقدامات شاخص سال ۱۴۰۲ بوده است.

خبرنگار:فوأد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1241149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =