دستگیری کلاهبردار فروش حواله خودرو در بابل

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری عامل کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی با شیوه فروش حواله خودرو، توسط ماموران کلانتری۱۲ شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع کلاهبرداری با فروش حواله خودرو و متواری شدن فرد ثبت نام کننده در بابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

۸ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در نظرآباد دستگیر شدند

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه یک کلاهبردار حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: متهم در بازجویی های دقیق پلیسی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شیوه ثبت نام خرید و فروش حواله خودرو به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار مفخمی خاطرنشان کرد: ماموران پس از تشکیل پرونده مقدماتی متهم را جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در رابطه با این پرونده تاکنون حدود ۴۰ مالباخه در شهرستان بابل شناسایی و جهت طرح شکایت دعوت شده اند، به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده افراد فرصت طلب ثبت نام خرید و فروش خودرو را در نمایندگی های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهند.

کد خبر: 1241338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =