پایان پروژه متروی کرج تا تقاطع شهید سلطانی

شهردار کرج گفت: پروژه متروی کرج تا تقاطع شهید سلطانی به پایان رسیده و به زودی با آوردن رام قطار به صورت استاندارد به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهرداد کیانی شهردار کرج شب گذشته در آیین افتتاح پارک شهدای اصناف با اشاره به اینکه این پارک هشتمین پارکی است که در این دوره مدیریت شهری افتتاح می شود، اظهار داشت: چندین پارک و قضای سبز دیگر به زودی در همین دوره افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راه‌اندازی ایستگاه متروی دانشگاه آزاد علوم‌وتحقیقات تا ۱۸ ماه آینده

وی افزود: برای اولین بار در پروژه‌های عمرانی درختان در اولویت اول احداث پارک‌های استان هستند و سعی کرده‌ایم در این پروژه ها کمترین میزان آسیب را داشته باشیم که اکثریت درختان با کمترین اسیبی جابه‌جا شده است.

شهردار کرج عنوان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری کرج به طور واقعی در قامت یک کلانشهر دیده شده و برای نخستین بار در کشور به عنوان نمونه در ایام اربعین حسینی شهرداری کرج در مرز خسروی مستقر شد و به طور مستقیم یک مرز مهم را تحویل گرفت و به زائرین حضرت سیدالشهدا ارائه خدمت می‌کند.

کیانی با بیان اینکه شهرداری کرج در 2 سال گذشته در سامانه ثبت پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های کشور رتبه یکم را کسب کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: غریب به هزار پروژه عمرانی فعال درکرج وجود دارد و آن را مدیون شهروندان و مردم صبور هستیم و امیدواریم با اتمام این پروژه ها طعم شیرینی آن در خاطر شهروندان ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار بیش از 4 هزار فقره وام 4 درصدی از محل وجوه بانک عامل برای کار کنان شهرداری در دستور کار قرار گرفته است و بخش بزرگی از آن انجام شده است، بیان کرد: همکاران شهرداری که دارای هرنوع قراردادی هستند می توانند از این وام بهره مند شوند.

شهردار کرج در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به تقاطع شیخ آباد عنوان کرد: توافقاتی با شهرداری فردیس در ارتباط با این تقاطع صورت گرفته است تا مشکلات مردم در این تقاطع برطرف شود.

وی در پایان ادامه داد: پروژه متروی کرج تا تقاطع شهید سلطانی به پایان رسیده و به زودی با آوردن رام قطار به صورت استاندارد به بهره برداری می رسد.

کد خبر: 1240252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =