حزب الله: اسرائیل جام زهر را سر کشید

مسئول واحد رسانه‌ای مجازی حزب‌الله با اشاره به عملیات روز اربعین و اقدام بازدارنده مقاومت اسلامی لبنان علیه رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل ضربه آن روز را هضم کرده است و ما برای اولین بار یک معادله تاریخی را تثبیت کردیم.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «حسین رحال» افزود: ما معادله تاریخی ضاحیه پایتخت عربی را در برابر حومه پایتخت اشغالگران ترسیم کردیم. اسرائیل جام زهر را سرکشیده و ضربه را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| روز سخت برای اسرائیل در کرانه باختری

رحال ادامه داد: رنگ و رخسار سران دشمن به دنبال عملیات روز اربعین، گواهی بر نا امیدی و یاس و این تصویری تاریخی است.

وی با بیان اینکه رویکرد رسانه ای مقاومت در جریان عملیات روز اربعین و پس از آن، موفق و موثر بوده است، اضافه کرد: اسرائیل از بحران واقعی در رویارویی با مقاومت رنج می برد.

مسئول واحد رسانه‌ای مجازی حزب‌الله اظهار داشت: برخی شبکه های لبنانی روایت اسرائیل را بدون کم و کاست و حتی اگر دروغ باشد، روایت می کنند.

بر اساس این گزارش، چند روز قبل، منابع موثق به المیادین تاکید کردند که از داخل اراضی اشغالی تایید شده که حزب‌الله در عملیات «روز اربعین» موفق شد با قطعیت به واحد اطلاعات ۸۲۰۰ برسد و آن را هدف قرار دهد؛ عملیاتی که در پاسخ به ترور فرمانده ارشد مقاومت «فواد شکر» انجام گرفت.

این منابع با اشاره به اینکه حداقل ۶ پهپاد پرتاب شده توسط مقاومت اسلامی در لبنان موفق به نفوذ به پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شدند، تاکید کردند: به طور کامل تایید شده که ۶ پهپاد با دقت بالایی به اهداف خود در داخل پایگاه «گلیلوت» واقع در عمق اراضی اشغالی در نزدیکی تل‌آویو اصابت کرده‌اند.

علاوه بر این، منابع موثق به المیادین تاکید کردند که اشغالگران پس از عملیات، یک حلقه امنیتی شدید در اطراف پایگاه به عمق چندین کیلومتر ایجاد کردند.

به گفته این منابع، این حلقه امنیتی شدید چند ساعت به طول انجامید، به طوری که «پرسنل نظامی و غیرنظامی به طور یکسان از نزدیک شدن یا ورود به پایگاه منع شدند».

منابع موثق المیادین تاکید کردند: «عملیات روز اربعین با وجود سکوت کامل، امنیتی، نظامی و رسانه‌ای اسرائیل، موفقیت آمیز بود، به گونه‌ای که جای هیچ تردیدی برای حزب‌الله باقی نماند.»

این در حالی است که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از اجرای عملیات روز اربعین فاش کرد که هدف اول برای پاسخ به ترور و شهادت تعدادی از غیرنظامیان در حومه جنوبی بیروت، پایگاه «گلیلوت» وابسته به «واحد ۸۲۰۰» اطلاعات نظامی اسرائیل در نزدیکی تل‌آویو بود. هدف دوم این عملیات، پایگاه پدافند هوایی «عین شمر» بود که در ۷۵ کیلومتری لبنان و ۴۰ کیلومتری تل‌آویو قرار دارد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از پهپادها به این ۲ هدف رسیدند، در حالی که اشغالگران این موضوع را مخفی نگه می‌دارند، اما روزها و شب‌ها هستند که حقیقت ماجرا را آشکار می‌کنند.

کد خبر: 1241739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =