پولادگر: برای تداوم دوران قهرمانی ساره جوانمردی تلاش می‌کنیم

سرپرست کاروان ورزشی کشورمان در خصوص خداحافظی ساره جوانمردی از دنیای قهرمانی گفت: جوانمردی تمرینات طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشته است و تلاش می‌کنم تا دوران قهرمانی او تدام داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سید محمد پولادگر سرپرست کاروان پارالمپیک ایران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت ثامن الحجج(ع)، درباره خداحافظی ساره جوانمردی از دنیای قهرمانی اظهار داشت: خبر خداحافظی ساره جوانمردی امروز و توسط خود ایشان اعلام شد. ابتدا باید بگویم که خانم جوانمردی با وجود فرزند خردسالش که در سنی است که به شدت به وجود مادر نیاز دارد و این نیاز دوطرفه هست در اینجا حضور داشت. جوانمردی این بحران را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد و با شایستگی موفق به کسب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید
طلای سوم کاروان ایران در پارالمپیک/ افروز با رکوردشکنی قهرمان‌ ‌پرتاب نیزه شد

وی ادامه داد: ساره جوانمردی توانست با کسب چهارمین مدال طلایش، در یک جایگاه بلند مرتبه در پارالمپیک قرار بگیرد و یک رکورد تکرارنشدنی از خودش بر جای بگذارد. این نشان می‌دهد که او یک ورزشکار توانمند با مدیریت فوق العاده است و شایستگی این را دارد که کماکان در این عرصه مایه سربلندی، اقتدار و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین ورزشی شود.

سرپرست کاروان ورزشی کشورمان تصریح کرد: پس از مسابقه با جوانمردی صحبت کردم، فکر می‌کنم خستگی این چند روز حضور در فرانسه و مسابقات، همچنین فشار اردوهای طاقت فرسا که پشت سر گذاشته، باعث اعلام این موضوع شد. جوانمردی سرمایه ارزشمند کشور است و قطعا همه تلاش می‌کنیم که حضورش در این عرصه ادامه داشته باشد.

پولادگر در پایان تاکید کرد: باید توجه کنیم که غلبه بر عشق مادری کار بسیار سختی است و هیچکس نمی‌تواند خودش را در جایگاه او قرار بدهد. جوانمردی خیلی شرایط سختی داشت و علی رغم فراهم شدن امکان همراهی فرزندش، تصمیم گرفت به تنهایی به مسابقات بیاید و باید او را تحسین کنیم که مدیریت کرد و به افتخار دیگری برای ایران عزیز اسلامی‌مان دست یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =