واژگونی کوییک در میامی جان ۳ نفر را گرفت

واژگون شدن یک دستگاه خودروی کوییک در محور میامی-عباس آباد جان سه نفر از جمله یک مادر و فرزندش را گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ واژگونی در جاده‌های استان سمنان تمامی ندارد و این بار نوبت واژگون شدن به دیماه خودروی کوییک چهار کشته و مصدوم بر جا گذاشت و یک مادر و فرزندش جزو جان باختگان این سانحه رانندگی هستند.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک سرپرست تیم بوکس در باغ شخصی‌اش

رئیس مرکز مدیدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پرشکی و خدمات درمانی شهرستان شاهرود به خبرگار تسنیم گفت: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر واژگونی یکدستگاه خودرو، نیروهای اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

زهره صالح نساج گفت: این سانحه در کیلومتر ۱۳۰ جاده میامی به سبزوار در منطقه عباس آباد که متأسفانه یک مادر و دختر هفت ساله به همراه پدربزرگ خانواده در صحنه جان باخته بودند.

وی افزود: سرنشین دیگر این خودرو که پدر خانواده بود، دچار مصدومیت شد، اما حاضر نشد با همکاران ما در اورژانس برای درمان به بیمارستان اعزام شود.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ شاهرود با توجه به شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) امام هشتم شیعیان و رو به پایان بودن تعطیلات تابستانی که منجر به افزایش شدید مردها در جاده‌های استان سمنان شده است، از رانندگان خواست با حفظ سرعت مطمئنه و عدم سبقت گرفتن‌های بی‌جا رانندگی کنند و در صورت مشاهده آثار خستگی و خواب‌آلودگی، در اولین پارکینگ بین راهی یا استراحتگاه توقف کرده و استراحت کنند تا جان خود و همراه نشان را به‌خطر نیندازند و بتوانند در صحت و سلامت کامل به مقصد خود برسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =