آتش‌سوزی در خوابگاه دختران در سعادت آباد + جزئیات

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ۴۰ نفر در آتش‌سوزی صبح امروز خوابگاه دختران در منطقه سعادت آباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجلال ملکی روز شنبه در توضیح این خبر گفت: ساعت ۴ و ۷ دقیقه امروز شنبه حادثه آتش سوزی در ساختمان اقامتی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

قتل در عروسی بخاطر اختلافات شخصی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: هود آشپزخانه این ساختمان ۴ طبقه که در زیرزمین قرار داشت دچار آتش سوزی شد که در اثر آن دود حاصل از این آتش سوزی به طبقات سرایت کرد.

ملکی با اشاره به اینکه ۱۶ اتاق این ساختمان حتی بر روی پشت بام و حیاط و حتی زیرزمین احداث شده بودند، یادآور شد: زمان آتش سوزی حدود ۴۰ نفر حضور داشتند که آتش نشانان این افراد را به سلامت از محل حادثه خارج کردند.

وی با بیان اینکه این ساختمان وابسته به نهاد و ارگان خاصی نبوده، گفت: در این مدت کوتاه چندین مورد آتش سوزی در محیط خوابگاهی داشتیم که می‌طلبد دستگاه‌های نظارتی در زمینه اخذ مجوز نظارت بیشتری داشته باشند و برای اخذ مجوز حتما تاییدیه آتش نشانی را لحاظ کنند چرا که در این ساختمان هیچ سیستم اعلان حریق نصب نشده نبود. در این ساختمان‌های اقامتی تجهیز سیستم‌های اطفای حریق بسیار موثر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =