قرارداد نجومی استقلال با ۲ بازیکن نیمکت‌نشین

استقلال با ۲ بازیکنی که احتمالا در طول فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نمی‌کنند قراردادهای باور نکردنی امضا کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هر روز که می‌گذرد ابعاد جدیدی از اتفاق‌های باور نکردنی که در استقلال در ماه‌های اخیر رخ داده، عیان می‌شود؛ اتفاق‌هایی که باعث شده با وجود خرید بازیکنان گرانقیمت خیلی از هواداران به آینده این تیم چندان امیدوار نباشند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی پرسپولیس از مهاجم خارجی جدید

یکی از مشکلاتی که خیلی در مورد آن صحبت می‌شود، مربوط به قراردادهای بی حساب و کتابی است که با بازیکنان این تیم بسته شده است و باعث شده آبی‌ها به دلیل بالازدن از سقف بودجه نتوانند قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را ثبت کنند.

اما در اتفاق عجیب یکی از بازیکنانی که هواداران در نقل و انتقالات خواهان جدایی او بودند، قراردادش از ۱۸ میلیارد به ۳۲ میلیارد افزایش پیدا کرده است و دیگری که معمولا نیمکت نشین است برای فصل جدید با آبی‌ها ۲۰ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده است.

طبیعی است وقتی ۲ بازیکن معمولی چنین قراردادهایی با استقلال امضا می‌کنند، بودجه استقلال از سقف بالا می‌زند و چنین مشکلاتی رخ می‌دهد.

افزایش بی رویه قرارداد بازیکنان استقلال این روزها به مشکل بزرگی برای آبی‌ها تبدیل شده است و مشخص نیست راهکار باشگاه برای ثبت قرارداد با این ۲ بازیکن چیست.

کد خبر: 1242179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =