جوان دزفولی در رودخانه دز غرق شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مرگ یک جوان بر اثر غرق شدگی در رودخانه دز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روح الله بهشتی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز (۲۰ شهریورماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش غرق شدن یک جوان دزفولی در رودخانه دز دز محدوده چالکندی اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات غرق شدن ۳ کودک در لارستان

وی افزود: در پی این گزارش ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ های غواصی سازمان آتش نشانان را به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی و غواصی در اعماق رودخانه کرد.

بهشتی فرد بیان کرد: فرد غرق شده در رودخانه دز از پرسنل شهرداری دزفول بود این که متاسفانه حین شنا کردن جان خود را از دست داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: اکیپ های غواصی سازمان آتش نشانی از بدو حادثه تا تاکنون در حال گشت زنی و غواصی بودند، متاسفانه به علت تاریک شدن هوا بدون نتیجه به کار خود پایان دادند اما عملیات غواصی و گشت زنی توسط اکیپ های آتش نشانی دزفول و هیات نجات غریق شهرستان، از صبح فردا تا لحظه پیدا شدن جسد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بسیاری از قایق های عبوری از شهروندان باغیرت دزفول پس از مطلع شدن از این حادثه به صورت خود جوش به کمک آتش نشانان آمدند که این کار جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =