ایران میزبان رقابت‌های جهانی پرورش اندام شد

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با تلاش وزارت امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان و رایزنی‌های بسیار، توانستیم میزبانی رقابت‌های جهانی پرورش اندام را برای کشورمان کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، عبدالمهدی نصیرزاده در نشستی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در جزیره کیش، اظهار داشت: در شرایطی موفق به کسب این میزبانی شدیم که کشورهایی همچون چک و عربستان تلاش‌های بسیاری برای به دست آوردن این میزبانی انجام داده بودند.

بیشتر بخوانید

استقبال از مدال‌آوران مسابقات آسیایی پرورش اندام در مازندران

وی با تشکر از تلاش‌های وزارت امور خارجه و وزیر ورزش و جوانان در کسب این میزبانی ، خاطرنشان کرد: این میزبانی از چندین جهت حائز اهمیت است که از جمله مهمترین آن غلبه بر تصویرسازی مغرضانه و اشتباه از ایران در سطح جهانی است.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه رقابت‌های جهانی پرورش اندام به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود، گفت: جزیره کیش از امکانات ورزشی بسیار خوب و استاندارد جهانی برخوردار است و فضاهای اقامتی آن نیز در حد استانداردهای بین‌المللی می‌باشد.

نصیرزاده تصریح کرد: تنها دغدغه ما در این میزبانی مباحث مربوط به پرواز بود که با برقراری پروازهای فلای دبی و اتصال به خط پرواز جهانی، این دغدغه برطرف شد.

وی متوسط هزینه حضور یک ورزشکار خارجی برای حضور در مسابقات جهانی پرورش اندام کیش را 3 هزار دلار اعلام کرد و گفت: می‌توان با یک برنامه ریزی محلی، صنعت گردشگری این جزیره را با میزبانی از رویدادهای بین‌المللی متحول کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: حدود یک هزار ورزشکار از سراسر جهان برای حضور در تورنمنت جهانی پرورش اندام به جزیره کیش سفر می‌کنند و تاکنون حضور ورزشکارانی از 62 کشور جهان قطعی شده و پیش بینی می‌شود که این رقم به 78 کشور افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =