بازداشت بلاگرهای مروج بی‌عفتی در اردبیل

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از بازداشت چندین بلاگر به اتهام ترویج بی‌عفتی و رعایت نکردن مسائل اخلاقی در مرکز استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی طاهری‌فرد روز سه‌شنبه در این زمینه اظهار کرد: چندین بلاگر که بدون رعایت مسائل اخلاقی، موازین شرعی و قانونی با تولید محتوا موجب جریحه‌دار کردن عفت عمومی می‌شدند و زمینه ترویج فساد را فراهم می‌کردند، بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید:

۳ مسئول معدن مس سرچشمه بازداشت شدند

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی گشت سایبری دادستانی و تشدید نظارت بر عملکرد ضابطان مرتبط با جرایم فضای مجازی و تاکیدهای صورت گرفته برای واکنش سریع در این عرصه، هشدار داد: بنابر دستور دادستان اردبیل برخورد با هرگونه اقدام مخل امنیت روانی مردم در فضای سایبری و محتواهای مجرمانه مانند ترویج فساد و فحشا، عبرت‌آموز و بدون اغماض خواهد بود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل همچنین از شناسایی و پلمب یک کافه در اردبیل خبر داد که به عنوان محلی برای ارتباطات مختلط و ناسالم افراد تبدیل شده بود.

وی در ادامه از مردم خواست تا هرگونه مستندات و اطلاعات مرتبط با وقوع جرایم در فضای مجازی را از طریق کانال اطلاع‌رسانی و ارتباطی دادستانی اردبیل در پیام‌رسان ایتا به آدرس dadsaraard@ اعلام نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =