برنامه تجمعات ضدصهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های کشور

دانشجویان دانشگاه‌های کشور از ساعت ۱۱ تا ۱۳ امروز(۸مهرماه) در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، تجمع خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امروز (۸ مهرماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۳ همه دانشگاهیان با همدلی، یکپارچگی و وحدت کلمه به صورت سراسری و گسترده ضمن تعطیلی کلاس‌های درس با حضور در مساجد و اماکن اصلی دانشگاه، با برگزاری تجمع، راهپیمایی و نماز جماعت، و اعلام همدردی، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین و لبنان و به‌ویژه رهبران و فرماندهان مقاومت را محکوم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی دو ساعته کلاس‌های امروز دانشگاه‌های کشور

مراسم عزاداری دانشگاه تهران

مراسم عزاداری به مناسبت شهادت سید عزیز مقاومت سید حسن نصرالله، امروز یکشنبه هشتم مهرماه از اذان مغرب در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

تجمع دانشگاهیان تربیت مدرس در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس

امروز یک‌شنبه ۸ مهرماه - بعد از نماز ظهر و عصر (۱۲:۱۵) در صحن مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

تجمع دانشگاهیان آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات

دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی و به ترور رساندن شهید سید حسن نصرالله و فرمانده رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فریاد خونخواهی سر می‌دهند. در این راستا ساعت ۱۰:۳۰ در محل میدان دانش تجمع دانشجویان برگزار می‌شود.

مراسم دانشگاه شهید بهشتی

مراسم گرامی‌داشت شهادت سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان و و تجمع دانشگاهیان در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
این مراسم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، روز یکشنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۳، بعداز اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد الزهرا (س) دانشگاه برگزار خواهد شد.
محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام و المسلمین حامد حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری؛ سخنرانان تجمع مذکور هستند.

مراسم سوگواری سید مقاومت و سرداران اسلام در دانشگاه شریف

مراسم سوگواری سید مقاومت و سرداران اسلام با سخنرانی حجت‌الاسلام قاسمیان و با نوای کربلایی حسین سالکی امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله مراسم گرامیداشت امروز در پردیس ملاصدرا دانشگاه خواجه نصیر از ساعت ۱۲ وابع در میدان ونک برگزار خواهد شد.

خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر: 1244286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =