قاتل زن ارومیه‌ای در کمتر از دو روز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در آذربایجان غربی در یک عملیات ضربتی پلیس، قاتل فراری که تنها چند روز پیش دست به جنایت هولناک قتل زنی جوان در ارومیه زده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد. این خبر که توسط فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اعلام شد، موجی از آرامش را در جامعه ارومیه ایجاد کرد.

براساس اظهارات سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان، تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که انگیزه اصلی این جنایت هولناک، سرقت طلاجات زن جوان بوده است. قاتل پس از ارتکاب جنایت، بلافاصله از محل گریخته بود اما با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از اطلاعات دقیق، مخفیگاه او شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این حادثه دلخراش یازدهم مهرماه در یکی از محلات ارومیه رخ داد. زن ۵۶ ساله در حالی که در منزل خود بود، به طرز فجیعی به قتل رسید. با گزارش این حادثه به پلیس، بلافاصله تیم‌های ویژه تحقیقاتی به محل اعزام شده و تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

کارآگاهان پلیس با بررسی دقیق صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی، موفق شدند سرنخ‌های مهمی را به دست آورند. با استفاده از این سرنخ‌ها و همچنین اطلاعاتی که از منابع مختلف جمع‌آوری شده بود، هویت قاتل شناسایی شد. در نهایت، با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، قاتل در مخفیگاه خود دستگیر شد.

در پی وقوع یک قتل هولناک در ارومیه، قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس دستگیر شد. فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش، ضمن تایید این خبر، انگیزه اصلی قتل را سرقت طلاجات مقتول اعلام کرد.

سردار جهانبخش با تشریح جزئیات این حادثه گفت: همسر مقتول، دخترش را به مدرسه برده بود که بعد از برگشتن با جسد همسرش در پشت درب مواجه شده و متوجه سرقت طلاجات او شده است. با حضور ماموران در محل، مشخص شد که مقتول به علت خفگی ناشی از یک شیار عمیق جان باخته است. همچنین، قاتل پیش از ورود به خانه، در را زده و مقتول درب حیاط را باز کرده است. پس از ورود قاتل به حیاط، همسر مقتول نیز وارد شده و با جسد همسرش روبرو شده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: با تشکیل یک تیم ویژه از کارآگاهان زبده، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد. با استفاده از ابزارهای فنی و آزمایشگاهی، قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها به قتل به انگیزه سرقت اعتراف کرد.

سردار جهانبخش همچنین به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع دست مقتول توسط قاتل اشاره کرد و این خبر را کذب محض خواند. وی از مردم خواست تا به چنین شایعاتی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد که تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و نتایج تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

فرار کوتاه قاتل به پایان رسید و عدالت به سرعت اجرا شد. دستگیری قاتل در کمتر از دو روز نشان از توانایی بالای پلیس در برخورد با جرایم جنایی و حفظ امنیت شهروندان دارد.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =