«هر روز معجزه تازه‌ای اتفاق می‌افتد» راهی بازار نشر شد

کتاب «هر روز معجزه تازه‌ای اتفاق می‌افتد» به قلم زهرا مظاهری منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، کتاب «هر روز معجزه تازه ای اتفاق می‌افتد» به قلم زهرا مظاهری و با همت انتشارات حماسه یاران منتشر و راهی بازار نشر شد.

این کتاب روایت زنانی است که هر کدام در مواجهه با ناباروری، قصه‌ی مشترک و در عین حال منحصربه‌فردی دارند. این روایت‌ها قصه‌ی دردهای درگوشی، رنج‌ها و گاه شادی رسیدن به معجزه‌های روزانه در زندگی‌های عادی است.

این کتاب معجزه های روزانه‌ای را روایت می کند که درصد قابل توجهی از زنان جامعه منتظر یکی از آن ها هستند. مواجهه با ناباروری و مسیر سنگلاخی درمان آن پر از احساسات، کنش ها و اتفاقات خاص خواندنی است.

در جامعه ی کنونی مان، متاسفانه ناباروری به قدری رایج شده است که تقریبا در هر خانواده یا فامیل، یکی دو موردش به راحتی پیدا می شود.

معمولا همه ی کسانی که درگیر مشکل ناباروری می شوند، تا قبل از آن زندگی عادی داشته اند و به ذهن‌شان نمی رسیده که چه طوفانی در انتظار روزمرگی هایشان باشد.

در کتاب پیش رو، قصه های واقعی از زبان زنانی که درگیر ناباروری بوده اند آمده است. از میان موارد دوست و آشنا و فامیل، مواردی که از لیست های خانه بهداشت یا در مطب ها و کلینیک ها، سعی شده قصه های متنوعی را انتخاب شود.

بخش اول روایت ها، قصه های ناباروری اولیه است از زبان زنانی که زمان قصه هایشان همین سال هایی است که در آن به سر می بریم. سال های طلایی اولیه ی زندگی مشترک، در هر یک از قصه ها به دلیلی از دست رفته و صبر یا اهمال یا بهانه ها و شرایط مختلف، حسرت عمیقی را بر جان زنی گذاشته که برای مادر شدن حاضر به انجام کارهای سخت شده است.

اعتماد صددرصدی به پیشرفت علم در باور نسل امروز، که احتمالی را برای ناتوانی یا خطای این علم قدرتمند متصور نیستند و یا حتی دغدغه هایی که زوج ها در ابتدای زندگی، زمان و انرژی خود را روی آن متمرکز می کنند و بعدها، در مسیر سنگلاخی درمان ناباروری تمام آن دغدغه ها به چشمشان پیش پا افتاده و سطحی می آید.

بخش دوم روایت ها، روایت زنانی است که نعمت مادری را قبلاً چشیده اند. اما به دلایل مختلف، از تکرار این لذت محروم مانده اند. شاید زمانی که خدا می خواسته، آن ها نخواسته اند و حالا که با اشتیاق آن را طلب می کنند، خدا برایشان نمی خواهد. گاهی هم شرایط زندگی، موقعیت نامناسب یا حتی سهل انگاری، آن ها را از رسیدن به آرزوی داشتن فرزندان بیشتر، بازداشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =