نهادهای دانشجویی، بازوان مسئولین دانشگاه هستند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: نهادهای دانشجویی، بازوان مسئولین دانشگاه هستند. دانشجویان در حوزه فرهنگی و دانشجویی، افزون بر انجام فعالیت‌های فرهنگی با اصول و قواعد امور اداری و برگزاری جشن‌ها آشنا می‌شوند و خودشان مسئولیت آنها را بر عهده می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره فعالیت‌های حوزه فرهنگی گفت: حوزه فرهنگی و دانشجویی، محیط مناسب و سالمی برای پیشرفت دانشجویان و آشنایی آنان با فعالیت‌های هنری، ارتقاء آرمانی، کرامت‌مندی و از همه مهم‌تر فضای رو به رشدی برای افزایش آگاهی‌های اجتماعی‌ است.

وی با بیان اینکه یکی از تفاوت‌های مهم دانشگاه با دبیرستان مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی است افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی با رویکرد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشاط‌آور دانشجویان را به سمت فعالیت‌های سالم سوق می‌دهد.

عبدی اضافه کرد: نهادهای دانشجویی، بازوان مسئولین دانشگاه هستند. دانشجویان در حوزه فرهنگی و دانشجویی، افزون بر انجام فعالیت‌های فرهنگی با اصول و قواعد امور اداری و برگزاری جشن‌ها آشنا می‌شوند و خودشان مسئولیت آنها را بر عهده می‌گیرند.

وی در ادامه گفت: برگزاری جشن‌ها و مراسم توسط دانشجویان، موجب رشد و شکل‌گیری حس مسئولیت‌پذیری، مدیریت و افزایش اعتماد به نفس در دانشجویان می‌شود.

عبدی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد ۲۱ کانون فعال دارد که در زمینه‌های صنایع دستی، ادبیات ، برگزاری دوره‌های هلال احمر و... فعالیت می‌کنند و نیز ۷ نشریه دانشجویی که به‌صورت فصل‌نامه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد درباره وجود یک خبرگزاری مستقل در دانشگاه اظهار کرد: ایسکانیوز خراسان‌شمالی، یک خبرگزاری تشکیل شده از دانشجویان پر انگیزه در حوزه خبر و خبرنگاری است که نزدیک به ٢ سال است که فعالیت خود را در حیطه اخبار استان و دانشگاه خراسان‌شمالی آغاز کرده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: تشکل‌های دانشجویی،‌ شورای تعامل، انجمن ورزشی از دیگر گروه‌های دانشجویی هستند که علاقه‌مندان می‌توانند فعالیت کرده و خود را برای حضور در بازار کار آماده کنند.

عبدی اضافه کرد: لیگ ورزش همگانی واحد بجنورد در سطح کشوری مقام اول را کسب کرده و اداره تربیت بدنی همواره پشتیبان ورزشکاران و علاقه‌مندان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد محیطی صمیمی و گرم برای دانشجویان و فعالین این عرصه بوده و هدف آن، توانمندسازی، پویایی و مدیریت و هدایت برنامه‌ها توسط دانشجویان است.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =