مأمور قلابی رباط‌کریم به دام افتاد

فرمانده انتظامی رباط‌کریم از دستگیری مأمور قلابی که از اتباع خارجی اخاذی می‌کرد، خبر داد و گفت: پس از دستگیری فرد اخاذ مشخص شد متهم از اتباع خارجی غیرمجاز بوده که در پوشش مأموران دولتی از اتباع رباط‌کریم و شهرهای حومه اخاذی کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ تیمور کلانتری با اشاره به دستگیری مأمور قلابی در رباط کریم، گفت: با به‌دست‌آمدن گزارشاتی مبنی بر اینکه فردی از اتباع خارجی منطقه منجیل آباد رباط‌کریم اخاذی کرده و خودش را به‌عنوان مأمور دولت معرفی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

راز قتل خانوادگی در اسفراین برملا شد

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ منجیل آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیق از محل‌های وقوع جرم موفق به شناسایی فرد اخاذ شده و در عملیات پلیسی متهم را مخفیگاهش در رباط‌کریم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفت: پس از دستگیری فرد اخاذ مشخص شد متهم از اتباع خارجی غیرمجاز بوده که در پوشش مأموران دولتی از اتباع ساکن در شهرستان رباط‌کریم و شهرهای حومه آن اخاذی می‌کرده که تاکنون به ۱۰ فقره اخاذی با این شگرد اعتراف کرده است.

سرهنگ کلانتری با بیان اینکه برابر دستور قضایی، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مأمور دولت به واحدهای صنفی و مواجهه با آن، حتماً از آنها کارت شناسایی و حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به‌سرعت به منظور رسیدگی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =