پیشکسوت استقلال: اندازه ۷ ریال بازی نمی‌کنند ولی میلیاردی پول می‌گیرند/ چه‌کسی این مربی را آورده؟

یک پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به باخت این تیم برابر ذوب آهن گفت: این بازیکنان در حد استقلال نیستند، هفت ریال بازی ارائه نمی‌دهند ولی میلیاردی پول می‌گیرند. اگر به خودتان فکر نمی‌کنید به هوادار فکر کنید که برای چه به استادیوم می‌آید؟ او می‌آید که بازی زیبا ببیند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه شهر قدس به مصاف ذوب آهن رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد. بلافاصله پس از این بازی سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت معرفی شد. استقلال با این باخت ۸ امتیازی ماند و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

کری سنگین شایان مصلح برای استقلالی‌ها + عکس

جواد قراب، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکست تیم برابر ذوب آهن گفت: این بازیکنان در حد استقلال نیستند، هفت ریال بازی ارائه نمی‌دهند ولی میلیاردی پول می‌گیرند. گفتیم یک دروازه‌بان ذخیره بیاورید که حداقل حسینی با او در رقابت‌ باشد. دفاع که اصلا نداریم، تمام آنها اشتباه می‌کنند. مهاجمان تیم در حد استقلال نیستند. بلانکو آرژانتینی است، ما هم نگفتیم که مسی باشد اما حداقل از فوتبال آرژانتین بویی برده باشد. هافبک‌های استقلال در گذشته گلزنان تیم بودند اما اکنون کدام هافبک این چنین است؟ ذوب آهن تیم ضعیفی نیست اما برای ما خیلی زشت بود که پسر بچه‌ای بیاید و گل چیپ بزند. جناب شهریاری اگر برایت زحمت نیست از نزدیک با ما صحبت بکنید، اکنون تمام دنیا مشاور دارند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به منع شدن سید حسین حسینی از حضور در تمرینات اظهار کرد: اگر می‌خواهید کسی را به خاطر مساله‌ای که عنوان کرده تنبیه کنید، اجازه دهید که بازی کند و تیم برنده شود بعد با نتیجه خوب که بیرون آمد، روز بعد بازی بگویید که سر تمرین حاضر نشو. این هنر مدیر است.

قراب درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال بیان کرد: آقای بختیاری زاده چه چیزی می‌خواهد به تیم بدهد تا بازیکنان به زمین بروند؟ مربی خارجی را باید از کشوری بیاوریم که فوتبال را تدریس می‌کنند؛ کشوری مانند صربستان، بوسنی و مجموعه یوگسلاوی سابق مربیان تاپی دارند و مدرسان جهانی هستند. انگلیس مهد فوتبال دنیاست و این همه مربی دارد اما از آلمان مربی جذب کرد. رزومه این آقا را می‌گویند که مربی تیم ملی آفریقا بوده اما نمی‌دانم چه کسی او را به باشگاه‌ آورده است. چه عیبی داشت که از آلمان و اسپانیا مربی می‌آوردند؟

این پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان با انتقاد از تیم گفت: در دوران بازیگری ما وقتی بازی را ۳ بر یک می‌بردیم، هواداران به ما می‌گفتند که چه فوتبال مسخره‌ای بازی کردید. اکنون این‌ها ۳ بر صفر باخته‌اند. چه حرفی است که می‌گویند اگر آن توپ ما گل می‌شد نتیجه فرق می‌کرد، مگر شما طالع بین هستید؟ این اشتباهات دفاع چه بود؟ گلر ما جوان است و موفق می‌شود. چرا حردانی به آن خوبی را از دست دادند؟ او در کنار رضاییان می‌توانست ستاره باشد. چرا به رضاوند و امثال او چنین پولی می‌دهید؟ خدا را خوش نمی‌آید. اگر به خودتان فکر نمی‌کنید به هوادار فکر کنید که برای چه به استادیوم می‌آید؟ او می‌آید که بازی زیبا ببیند. باشگاه باید از پیشکسوتان مشورت بگیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1246481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =