احدی: روزبهانی ترسی از مبارزه با حریفان نامدار ندارد

سرمربی تیم ملی بوکس یک روز مانده به اولین بازی احسان روزبهانی گفت: در بازیهای المپیک برای ورزشکار هر مسابقه حکم فینال را دارد و احسان هم با همین تفکر بر روی رینگ می رود و ترسی از مبارزه با حریفان نامدار جهانی خود ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر احدی ضمن بیان مطلب فوق ابراز داشت:حریف نخست احسان قهرمان ارتش های جهان بوده و راست گارد است و از بوکس حرفه ای وارد المپیک شده و خوب مبارزه می کند. احسان هم شناخت خوبی از حریف دارد و بعد از ماه ها تمرین بر روی رینگ می رود تا به امید خدا بعد از پیروزی نخست در انتظار نتیجه مبارزه اوکراین و آذربایجان باشد.

وی در خصوص میزبانی رقابت ها گفت: به هر حال برزیل برای نخستین بار است که میزبان چنین رویداد بزرگی می شود و ممکن است ضعف هایی هم داشته باشد که البته برای همه کشورها همین طور است ولی کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران تمام وقت در کنار ما بوده تا کمبودی احساس نکنیم. رحیمی، دهخدا و مسجدی به دقت پیگیر کارهای ما هستند و خوشبختانه همه چیز خوب است. مشکلی نداریم و جا دارد از این عزیزان تشکر کنم .

احسان روزبهانی ساعت 2:15 دقیقه بامداد یکشنبه به وقت ایران در نخستین دیدار خود روی رینگ خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی بوکس در خاتمه تاکید کرد: از تمام مردم عزیز می خواهم در چنین لحظاتی فقط قهرمانان ما را از دعای خیر خود محروم نکنند تا پیام آور شادی برای ملت بزرگ ایران باشیم.

۶۰۶/60

کد خبر: 667574

وب گردی

وب گردی