همسر سلیمانی: علی واکسن کرونا نزده بود

سهیلا جوادی؛ همسر مرحوم سلیمانی: علی واکسن نزده بود و می‌گفت: من هم مانند مردم زمانی که گروه سنی‌ام اعلام شود، واکسن می‌زنم.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایسکانیوز، کرونا ویروس بار دیگر قربانی گرفت و این‌بار عزیزی را از دست دادیم که با هنرمندی‌های او در فیلم‌ها و سریال‌ها خاطره داشتیم. علی سلیمانی بازیگری که در آثار متعددی همچون «سفر به چزابه»، «سقوط یک فرشته»، «معمای شاه» و غیره ایفای نقش کرده بود براثر ابتلا به کرونا درگذشت اما روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی دست به دست می‌شد که از تزریق هر دو دوز واکسن کرونا توسط او خبر می‌داد.

سهیلا جوادی؛ همسر مرحوم سلیمانی که خود از هنرمندان تئاتر است در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن رد این شایعه گفت: علی سلیمانی اصلا واکسن نزده بود زیرا زمان تزریق واکسن او نرسیده بود. علی متولد ۱۳۵۰ بود و می‌گفت: «من هم مانند مردم در زمانی که گروه سنی‌ام اعلام شود، واکسن می‌زنم».

جوادی توضیح داد: من دوست داشتم داوطلبانه واکسن «برکت» بزنم تا به دانشمندان کشورم کمک کنم. هر دو دوز واکسن «برکت» را زدم و از این واکسن راضی هستم زیرا بعد از ابتلا به شدت درگیری ریه داشتم و اگر واکسن نزده بودم، وضعیتم بدتر می‌شد.

به گزارش ایسکانیوز، در فضای ملتهب جامعه و در شرایطی که مردم با مشکلات عدیده‌ای از پیک پنجم کرونا گرفته تا کمبود دارو و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، برخی سودجویان با انتشار شایعات به ترس و وحشت میان مردم دامن می‌زنند و جامعه را ملتهب‌تر می‌کنند. بهتر است مردم اخبار را از منابع رسمی پیگیری و از انتشار شایعات جلوگیری کنند.

کد خبر: 1106693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =