مرد بازنده محق دریافت سیمرغ است / همیشه دوست داشتم با مهدویان کار کنم

بازیگر فیلم مرد بازنده گفت: من از «ایستاده در غبار» سینمای مهدویان را شناختم و همیشه دوست داشتم با او کار کنم.

مجید نوروزی بازیگر فیلم مرد بازنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره حضورش در فیلم مرد بازنده اظهار کرد: من در این فیلم نقش اردلان را بازی کردم و از آنجایی که توضیح دادن در مورد فیلم باعث لو رفتن داستان می شود، بهتر است زیاد در مورد آن صحبت نکنم ولی خب این کاراکتر یک نقش پر چالش و سخت برای من بود ولی فردی به نام محمدحسین مهدویان پشت دوربین قرار داشت که به او اعتماد کرده بودم و برای اینکه بتوانم از پس نقش برآیم بسیار به من کمک کرد.

بیشتر بخوانید:

روز اول چهلمین جشنواره فیلم فجر/ اعتراض به نحوه برگزاری نشست‌های خبری + فیلم

نوروزی ادامه داد: هدایت بازیگران از طرف مهدویان به درستی انجام می‌شد، من هم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم کاراکتر اردلان را به درستی ایفا کنم و اینکه در ادامه چه اتفاقی می‌افتد و مخاطب چه نظری خواهد داشت را نمی‌دانم اما امیدوارم که بتوانیم با این فیلم نظر مخاطبان را جلب کنیم.

وی افزود: من از «ایستاده در غبار» سینمای مهدویان را شناختم و همیشه دوست داشتم با او کار کنم. امیدوارم خروجی کار هم برای مخاطبان مثبت باشد.

بازیگر فیلم مرد بازنده ادامه داد: حضور جواد عزتی به عنوان یک پارتنر درجه یک نیز در این فیلم بسیار کمک‌کننده بود، من قبلا با او افتخار همکاری داشتم و برای درآمدن نقش اردلان بسیار به من کمک کردد.

نوروزی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید این فیلم نیز همانند دیگر آثار مهدویان مورد استقبال قرار بگیرد یا خیر، گفت: بی‌شک این فیلم نیز همانند سایر آثار مهدویان مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت. به نظر من محمد حسین مهدویان در بخش کارگردانی و جواد عزتی به عنوان بازیگر نقش اول فیلم شانس دریافت جایزه را دارند و حتی فراتر، می‌توانم بگویم که آنها محق دریافت سیمرغ هستند. البته نه اینکه چون در این اثر حضور داشتم بخواهم آن را تبلیغ کنم بلکه باید بگویم جدای از بازی خودم همه چیز درجه یک بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =