بازگشایی دانشگاه خواجه نصیر از اول اسفند/ کلاس درس کدام دانشجویان حضوری است؟

دبیر شورای صنفی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: به دلیل شیوع ویروس امیکرون، قرار شد دروس دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۹ و کارشناسی ارشد ورودی ۹۸ و ۹۹ ، تا زمان آغاز حذف و اضافه (۳۰ بهمن ماه) به صورت مجازی پیش رود.

محمد مهدی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آغاز نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در این دانشگاه اظهار کرد: ترم بهمن در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود. بر اساس اطلاعیه معاونت آموزشی، تنها دانشجویان ورودی‌های ۹۹ مقطع کارشناسی حضوری هستند و باقی دانشجویان به صورت مجازی دروس را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: کلاس‌های دانشجویان ورودی ۹۸ و ۹۹ مقطع کارشناسی ارشد حضوری است، اما ورودی ‌های ۱۴۰۰ مقطع ارشد که در حال حاضر در ترم ۲ مشغول به تحصیل هستند، عمدتا به صورت مجازی تحصیل خواهند کرد. در صورتی که این دانشجویان واحدهای کارگاهی یا عملی داشته باشند، می‌توانند در دانشگاه حضور داشته باشند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به صورت ۵۰ درصدی پر شود. بر اساس پیگیری‌های شورای صنفی از معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه، تلاش کرده‌ایم به دانشجویان ترم آخر کارشناسی که ضرورت دارد به دلیل واحدهای پروژه‌ای خود در دانشگاه حضور داشته باشند نیز خوابگاه تعلق بگیرد. 

وی افزود: چندی پیش معاونت آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نامه‌ای به روسای دانشکده‌ها ارسال کرد، بر این اساس و به دلیل شیوع ویروس امیکرون، دروس دانشجویانی که قرار است حضوری باشد، تا زمان آغاز حذف و اضافه به صورت مجازی پیش رود. به این ترتیب کلاس‌های تمامی دانشجویان دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی تا زمان آغاز حذف و اضافه (۳۰ بهمن) مجازی خواهد بود و دانشجویانی که قرار است در ترم بهمن در دانشگاه حضور داشته باشند، از اول بهمن ماه در کلاس درس حاضر می‌شوند.

حسنی در زمینه وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه در ترم بهمن بیان کرد: در خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی کمبود وجود دارد، زیرا چند خوابگاه در حال تعمیر است. اما با توجه به حضوری شدن برخی از مقاطع تحصیلی مشکلی در زمینه کمبود خوابگاه در ترم بهمن نخواهیم داشت. احتمال حضور دانشجویان در خوابگاه از ترم آینده حتی اگر کلاس‌هایشان به صورت مجازی برگزار شود، وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =