قرار نیست همه فیلم‌ها مورد پسند باشند / جشنواره محلی برای ذائقه‌های مختلف

تهیه‌کننده فیلم لایه‌های دروغ گفت: نمی‌دانم چرا گاهی اوقات دوستان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار همیشه فیلم‌ها باید مورد پسند و دلخواه آنان باشد، جشنواره محلی است برای فیلم‌های متنوع و ذائقه‌های مختلف.

مجید صرافی تهیه کننده فیلم لایه‌های دروغ در گفت‌گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ شما به انتقادات صورت گرفته از فیلمتان چیست، گفت: من از انتقاداتی که نسبت به فیلمم صورت گرفت اصلا ناراحت نیستم تماشاگران هدف فیلم من مشخص هستند و نمی‌دانم چرا گاهی اوقات دوستان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار همیشه فیلم‌ها باید مورد پسند و دلخواه آنان باشد اما باید بگویم که این یک طرز فکر اشتباه است، به هر حال این جا جشنواره است و جشنواره محلی است برای فیلم‌های متنوع و ذائقه‌های مختلف.

بیشتر بخوانید:

لایه‌های دروغ آماده حضور در جشنواره نبود / نقشم را به جان ویک نزدیک کرده بودیم + فیلم

صرافی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید لایه‌های دروغ مورد توجه داوران نیز قرار بگیرد یا نه، گفت: اصلا به این مسئله فکر هم نکرده‌ام و اینکه لایه های دروغ بتواند دستاوردی در جشنواره داشته باشد یا نه برایم اهمیتی ندارد و همین که تماشاگر ایرانی این فیلم را تماشا کرد برایم کافی است.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی لایه‌های دروغ به تهیه‌کنندگی محسن صرافی، رامین سهراب و یونا انروت نخستین فیلم تولید مشترک کشورهای ایران و فنلاند است که در ژانر اکشن حادثه ای تولید شده و امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه برای اهالی رسانه در سالن اصلی برج میلاد به نمایش درمی آید.

این اثر سینمایی که نخستین تجربه کارگردانی رامین سهراب و تهیه‌کنندگی محسن صرافی است، تنها فیلم اکشن حاضر در جشنواره فجر چهلم است و داستان آن درباره یک آتش‌نشان ایرانی است که دچار مشکلاتی در زندگی خود می‌شود و گرفتار حوادث سختی می شود.

عواملی از کشورهای ایران، فنلاند، انگلیس، تایلند، آمریکا و سنگاپور در تولید این فیلم حضور داشته اند. رامین سهراب، جسیکا ولف، نادر فلاح، کامران تفتی، ارسلان قاسمی، مجید سعیدی، ونوس کانلی، میلاد میرزایی در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =