هنگام صحبت راجع به نقش‌ام بغض می‌کنم / از امیر آقایی تشکر می‌کنم + فیلم

بازیگر فیلم بی مادر گفت: اولین بار است که نقشی را بازی می‌کنم و نمی‌توانم راجع به آن زیاد سخن بگویم و حتی بارها به هنگام صحبت راجع به این نقش بغض کرده‌ام.

پردیس پور عابدینی بازیگر فیلم سینمایی بی مادر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره سختی‌هایی که برای ایفای نقش مهروز در فیلم سینمایی بی مادر متحمل شده بود گفت: سختی‌هایی که برای فیلم متحمل شدم کاملا در فیلم مشهود است یکی از این سختی فاصله سنی من با نقش بود.

وی ادامه داد: البته خیلی نمی‌توانم راجع به سختی‌های این کار صحبت کنم. من هنوز در ابتدای راه قرار دارم اما این اولین بار است که نقشی را بازی می‌کنم و نمی‌توانم راجع به آن زیاد سخن بگویم و حتی بارها به هنگام صحبت راجع به این نقش بغض کرده‌ام. من تمام تلاشم را کردم تا تمام زجرها و سختی‌هایی را که برای رسیدن به این نقش متحمل شده‌ام را در کار و روی پرده سینما نشان دهم. یک سری حس‌هایی وجود دارد که به زبان آوردن آنها دشوار است.

پور عابدینی در پاسخ به این سوال که حضور امیر آقایی در بی مادر در انتخاب او برای انتخاب نقش مهروز موثر بوده یا نه عنوان کرد: واقعیت این است که من اصلا خبر نداشتم که امیر آقایی هم در این کار حضور دارد و در واقع من بعد از بستن قرارداد متوجه شدم که با او هم بازی هستم و باید بگویم امیر آقایی از هیچ کمکی برای بهبود روند کار دریغ نکرد و من از او تشکر می‌کنم.

بازیگر فیلم بی مادر در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کنید بی مادر مورد توجه داوران قرار بگیرد یا خیر، گفت: ان‌شاالله که قرار بگیرد و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای تمام فیلم‌های حاضر در جشنواره رخ دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =