بازیگر قصه‌های مجید: دوست دارم بیشتر در عرصه هنر و سینما فعالیت کنم

بازیگر سریال قصه‌های مجید گفت: اگر شرایط کرونا و مشغله‌های زندگی بگذارد، دوست دارم بیشتر در عرصه هنر و سینما فعالیت کنم.

مهدی باقربیگی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت‌های هنری این روزهای خود اظهار کرد: این روزها به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا و اینکه خودم نیز چندین بار به این بیماری مبتلا شدم و همچنین مشغله کاری که دارم فعالیت هنری زیادی نداشته‌ام اما اگر شرایط کرونا و مشغله‌های زندگی بگذارد، دوست دارم بیشتر در عرصه هنر و سینما فعالیت کنم.

بیشتر بخوانید:

صدا و سیما نیاز مالی هنرمندان را برطرف نمی‌کند / صدایمان به جایی نمی‌رسد

وی در ادامه با اشاره عملکرد صدا و سیما عنوان کرد: اگر بگویم ضعفی در برنامه‌های صدا و سیما وجود ندارد اشتباه کرده‌ام اما زمانی که مشاهده می‌کنیم مخاطب به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای و تولیدات شبکه نمایش خانگی جذب شده دلیل بر این است که اشکالی در برنامه‌های تلویزیونی وجود دارد وقتی می‌بینیم برنامه‌های ما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و تنها از یک سری افراد خاص با هر سطح استعدادی که هستند بهره گرفته می‌شود نشان‌دهنده این است که در این زمینه مشکلاتی وجود دارد. وقتی در صدا و سیمای ما یک برنامه مانند برنامه نود که بعد از بیست سال پخش و با سی میلیون بیننده به این راحتی کنار گذاشته می‌شود و کسی هیچ اهمیتی قائل نیست انتظاری نمی‌توانیم داشته باشیم‌.

بازیگر سریال قصه‌های مجید ادامه داد: البته با تغییر مدیریت‌هایی که صورت گرفته این طور احساس می‌شود که راه و رسم کار در حال تغییر است و امید می‌رود که این روند ادامه‌دار باشد و واقعا افرادی که دارای استعداد هستند در رسانه ملی حضور داشته باشند و کارهای فاخر تولید کنند.

باقربیگی افزود: اگر می‌بینیم فیلمی مانند قصه‌های مجید بعد از گذشت سی سال همچنان پر بیینده است دلیل بر این است که نویسنده، کارگردان و سایر عوامل این مجموعه از بهترین‌های زمان خودشان بودند و دوست داشتند که بهترین خودشان را ارائه کنند و در چنین شرایطی است که مخاطب نیز به یک اثر جذب می‌شود و کار ماندگار می‌شود اما برخی کارها بعد از یک هفته از ذهن‌ها پاک می‌شوند. مردم هنوز  بعد از سی سال مرا به اسم مجید می‌شناسند و بزرگترین لطفی که خدا به من داشته این است که مردم بعد از سی سال وقتی مرا در کوچه و خیابان می‌بینند با مهر و محبت برخورد می‌کنند و بیش از سی سال است که دو اسم دارم.

وی درباره اینکه به نظر شما چه چیزی عامل جذب مخاطب است، گفت: اگر کار قوی باشد و برای مخاطب خود ارزش قائل شود و صرفا به فکر سرمایه‌گذاری نباشد می‌تواند مخاطب را با سمت خود بکشاند، وقتی در صدا و سیمای ما یک برنامه مانند برنامه نود که بعد از بیست سال پخش و با سی میلیون بیننده به این راحتی و به دبیل یک کنار گذاشته می‌شود و کسی هیچ اهمیتی قائل نیست انتظاری نمی‌توانیم داشته باشیم‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =