پیش‌بینی حسن روشن از قهرمان جام جهانی/ عملکرد بد ایران را به کی‌روش و تاج تبریک می‌گویم

حسن روشن درباره جام جهانی ۲۰۲۲ و عملکرد ایران در این تورنومنت به گفت‌وگو پرداخت.

حسن روشن، پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، با پیش‌بینی در مورد قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: بین تیم‌های راه یافته به یک چهارم نهایی، آرژانتین و مراکش را تیم‌های شایسته‌ای برای قهرمانی می‌دانم.

وی ادامه داد: بین این چهار تیم مراکش و کرواسی بدلیل اینکه بدون ترس بازی می‌کنند کار راحت‌تری مقابل حریفانشان دارند؛ اما فرانسه وضعیتی کاملا برعکس دارد که دلیلش هم وجود توقعات بالا و نگرانی بابت از دست دادن جام است.

روشن افزود: به‌طور کلی در جام جهانی تیم‌های نه‌چندان مطرح انگیزه بالایی برای موفقیت دارند و تیم‌های بزرگ و معروف‌تر، عملکرد ضعیفی از خود نشان می‌دهند، البته افزایش تعداد تیم‌ها در این رقابت هم در پایین آمدن کیفیت بی‌تاثیر نیست.

بیشتر بخوانید

دوئل آرژانتین با فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ / خروس‌ها هماهنگ‌ترند

پیشکسوت فوتبال همچنین در ادامه با اشاره به وضعیت تیم ملی در جام جهانی و با ابراز مخالفت نسبت به حضور کی‌روش در نیمکت تیم ملی، اظهار کرد: اگر کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، نبود و تیم بدون مربی هم به قطر می‌رفت، امکان صعود به دور حذفی رقابت‌ها را داشتیم.

او افزود: وقتی بازیکنان در بازی با انگلیس، با تاکتیک و نظرات کی‌روش بازی کردند، شش گل دریافت کردند ولی زمانی که کی‌روش بازیکنان را آزادتر گذاشت، آن‌ها در مقابل ولز به پیروزی رسیدند؛ برای عملکرد بد تیم ملی ایران فقط باید به مهدی تاج و کارلوس کی‌روش تبریک بگوییم.روشن با سرزنش حامیان و موافقان سرمربی تیم ملی از آنها انتقاد کرد و گفت: آنهایی که می‌گویند کی‌روش زمان کافی برای آنالیز و مدیریت تیم نداشت، در اشتباهند و از موضع غلط حرف می‌زنند و من آنها را اصلا درک نمی‌کنم.

او اضافه کرد: کی‌‍روش ۸ سال سرمربی تیم ملی بود، چه موفقیتی بدست آورد که حالا بگوییم بدلیل نبود زمان کافی، این نتیجه بدست آمده؟ چگونه برخی می‌توانند از او دفاع کنند؟ من واقعا حامیان کی‌روش را نمی‌فهمم!

کارشناس فوتبال در پایان با یادآوری موفقیت کادر فنی پیشین تیم ملی گفت: کریم باقری و وحید هاشمیان برای تیم ملی بسیار زحمت کشیدند، چرا بعد از آمدن کی‌روش آنها کنار گذاشته شدند و حتی کسی هم یاد آن‌ها نبود؟

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1163422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =