مقصد بعدی لیونل مسی لو رفت

هم‌تیمی پیشین فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با افشای مکالمه خصوصی با مسی، مقصد بعدی کاپیتان آلبی‌سلسته را لو داد!

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سرخیو آگوئرو، هم‌تیمی پیشین لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین مکالمه خصوصی با وی را فاش کرد و مقصد بعدی این بازیکن پیش از بازنشستگی را لو داد.

تلاش دیوید بکام برای آوردن مسی به آمریکا

آگوئرو فصل گذشته به‌دلیل مشکلات تنفسی مجبور به بازنشستگی زودهنگام شد. با این حال، او که در سطح ملی هم‌اتاقی کاپیتان آلبی‌سلسته بود، همچنان دوست صمیمی مسی است.

مسی اوایل زمستان سال جاری در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کاپیتان آرژانتین بود و شاگردان لیونل اسکالونی در این رویداد بزرگ به رهبری مسی توانستند جام را بعد از ۳۶ سال به خانه ببرند.

فوق ستاره آرژانتینی تابستان سال ۲۰۲۱ با قراردادی ۲ ساله به پی‌اس‌جی پیوست و گفته می‌شود مذاکرات خود را برای تمدید با این تیم آغاز کرده است. با این حال، گمانه‌زنی‌ها از بازگشت احتمالی وی به بارسلونا حکایت دارد.

با این حال گفته می‌شود بازگشت به نیوکمپ از گزینه‌های روی میز مسی کنار رفته و شایعات حاکی از آن است که این بازیکن از گزینه خروج از فوتبال اروپا نیز استقبال می‌کند.

آگوئرو به تازگی در گفت‌وگویی درباره مقصد احتمالی مسی از مکالمه با وی پرده برداشت و گفت: او با جدیت احتمال پیوستن به «نیوولز»(باشگاه آرژانتینی) را مدنظر قرار داده است.

با این حال، ماکسی رودریگز، دیگر هموطن مسی که در «نیوولز اولد بویز» بازی می‌کرد، با بی‌اهمیت خواندن این اظهارنظر، با لبخند گفت که «آگوئرو قصد دارد کمی شیطنت کند. او نمی‌تواند جلوی زبانش را بگیرد. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. با توجه به اینکه بازار شایعات اینقدر داغ شده، حرف زدن درباره آینده او سخت است.»

با این وجود، نشریه «infobae» مدعی است که باشگاه آرژانتینی نه تنها احتمال امضای قرارداد با مسی را به دقت زیرنظر قرار داده بلکه فوق ستاره آرژانتینی نیز در ماه ژوئن در دیداری برای قدردانی از «نیوولز» از رودریگز، به میدان خواهد رفت. رودریگز در سال ۲۰۲۱ با نیوولز از فوتبال خداحافظی کرد و باشگاه آرژانتینی در تلاش برای نشاندن امضای مسی پای قرارداد، از این بازی یادبود به عنوان «بازی آزمایشی» برای جلب نظر مسی استفاده خواهد کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1172660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =