شاه‌محمدی: پرسپولیس در حال حاضر بهترین فرصت را دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم گل محمدی در دربی هوشمندانه بازی کرد و پیروز شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جمشید شاه محمدی با اشاره به دربی شماره ۱۰۰ و پیروزی پرسپولیس در این دیدار اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار نمایش خوبی را از خود ارائه داد و با مهار نیروهای خوب و تاثیرگذار استقلال ابتکار عمل را از حریفش گرفت و موفق شد به پیروزی باارزش و مهمی دست پیدا کند. بازی هوشمندانه پرسپولیس در این دیدار به آنها کمک کرد که دست پر از زمین خارج شوند. حساسیت این بازی آن قدر بالا بود که من هم با استرس این دیدار را تماشا کردم.

سیدعباسی: استقلال باید در جام حذفی جبران کند

وی در خصوص وضعیت و شرایط قهرمانی و کورس مدعیان در لیگ برتر تاکیدکرد: پرسپولیس در حال حاضر بهترین فرصت را دارد که با  ایجاد فاصله با رقبا و صدرنشینی اش قهرمان شود. در شرایط فعلی سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در دست خودش است و این مساله می تواند به این تیم کمک کند تا با استرس و فشار کمتری نسبت به رقبا برای قهرمانی تلاش کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضورش در تمرین سرخ پوشان خاطرنشان کرد: برای تماشای دیدار دوستانه پرسپولیس و تیم ملی نوجوانان تصمیم گرفتم به محل تمرین پرسپولیس بروم تا ضمن تماشای این بازی به پرسپولیسی‌ها و یحیی گل‌محمدی به خاطر پیروزی شان در دربی تبریک بگویم. امیدوارم روند خوب تیم یحیی در ادامه بازی ‌های این تیم در لیگ برتر و همین طور جام حذفی با قدرت دنبال شود تا این تیم بتواند در دو جام قهرمانی را به دست آورده و هواداران و پیشکسوتان این باشگاه را خوشحال کند.

جمشید شاه‌محمدی در خصوص مهاجمان حال حاضر پرسپولیس گفت: پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و این می تواند به این تیم برای حضور پرقدرت در بازی های باقی مانده کمک کند. مهدی عبدی اگر بخواهد می تواند بهترین مهاجم ایران باشد. او در بادران شاگرد من بود و خصوصیات فنی‌اش را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم او از قابلیت های فنی بالایی برخوردار است و نباید به شرایط فعلی اش راضی باشد.

مهاجم سال های دور پرسولیس با اشاره به شرایط خوب عیسی آل کثیر تصریح کرد: عملکرد او در دربی فوق‌العاده بود و می تواند با انگیزه‌های ویژه ای که دارد، در بازی‌های باقی مانده پرسپولیس باز هم برای این تیم گل‌های حساسی را به ثمر برساند. به نظر من مهاجمان پرسپولیس در مجموع خوب هستند اما من عملکرد پریرا را نپسندیده‌ام. حیف شد لوکادیا از پرسپولیس جدا شد. او مثل فرشاد پیوس شم گلزنی بالایی داشت و اگر مانده بود می‌توانست کمک بزرگی برای تیم گل محمدی باشد.

شاه‌محمدی در پایان این گفت‌وگو در مورد بازی پرسپولیس در جام حذفی برابر گل گهر سیرجان عنوان کرد: پرسپولیس با روحیه و توان فنی خوبی که دارد می تواند در این بازی که در آن از  امتیاز میزبانی هم برخوردار است، بهره برده و برای کسب قهرمانی در جام‌حذفی هم شانس خود را افزایش دهد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1179460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =