ثبت‌نام سلسله نشست‌های گِرای انقلاب آغاز شد/ برگزاری حضوری و مجازی در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از آغاز ثبت نام سلسله نشست های گِرای انقلاب در عرصه‌های تحلیلی و بصیرتی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا غلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر"ارتقا سطح تحلیل سیاسی دانشجویان" اظهار کرد: با توجه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع تشکل های دانشجویی که فرمودند:"دانشجویان عزیز مطالعات خودشان را، هم در زمینه‌های مسائل دینی، هم در زمینه‌ی مسائل گوناگون سیاسی، در کنار کار علمی تقویت کنند. سعی کنید قدرت تحلیل را در خودتان تقویت کنید"؛  سلسله نشست های گرای انقلاب با هدف ارتقا سطح بینش سیاسی و بصیرتی مدیران و بدنه میانی تشکل‌ها، ویژه فعالان فرهنگی و تشکیلاتی، دانشجویان، اساتید هیات علمی و حق التدریس  و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی  برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: 

دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی، سرآمد و پاسخگو تلاش می‌کند

وی درخصوص محتوا و نشست ها تاکید کرد: در این نشست ها رویداد های سیاسی اجتماعی و تبیین ابعاد مختلف شبهات روزمره بررسی خواهد شد.  

غلامی در ادامه گفت: علاوه بر این، در نشست ها با حضور اساتید و صاحب نظران توانمند و مجرب طراحی و برنامه‌ریزی شده است که شرکت‌کنندگان از فضای پرسش و پاسخ نیز استفاده کنند.

غلامی تاکید کرد: در پایان دوره، گواهی معتبر از سمت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به فراگیران اعطا خواهد شد و شرکت کنندگان باید جهت اخذ گواهی در نشست ها به صورت مستمر حضور داشته باشند.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت به صورت مستقیم در سامانه  https://zil.ink/gamedovom_darab  ثبت نام کنند.  

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1202147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =