قاتل فراری در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قاتل فراری مرد ۶۰ ساله در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهرود کمتر از چهار ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار جلیل موقوفه‌ئی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جراحت فردی بر اثر ضربات چاقو و انتقال وی به یکی از مراکز درمانی در یکی از روستاهای شهرستان شاهرود، بی‌درنگ ماموران انتظامی کلانتری ۱۴رویان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

هشدار پلیس فتا در خصوص پیامک‌های جعلی اینترنت رایگان یلدا

وی با بیان اینکه مرد ۶۰ ساله در بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرد، ادامه داد: به سرعت فرمانده انتظامی شهرستان به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی، اقدامات لازم را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

سردار موقوفه‌ئی به شناسایی متهم در کمتر از چهار ساعت با همت ماموران اشاره کرد و افزود: قاتل ۲۹ ساله در نهایت با تلاش های صورت گرفته در مخفیگاهش طی یک عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر شد.

به گفته وی، قاتل انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارق خودرو در گرمسار

فرمانده انتظامی گرمسار نیز از دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی با همت ماموران پاسگاه لجران خبر داد.

سرهنگ داود آقازاده افزود: ماموران پاسگاه انتظامی لجران حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید که در حال تردد در جاده بود، مشکوک شدند و پس از استعلام پلاک خودرو از مرکز فرماندهی و کنترل، مشخص شد خودرو سرقتی بود، به همین منظور ماموران گشت بلافاصله خودرو را متوقف و به همراه راننده به مقر انتظامی منتقل کردند.

کشف ۲ تن شوینده تقلبی تا کلاهبرداری اینترنتی در سمنان

وی تصریح کرد: راننده در بازجویی های پلیسی به سرقت خودرو و فرار با آن اعتراف کرد. در بررسی های تکمیلی پلیس مشخص شد سارق سابقه‌دار است که در همین راستا پرونده مقدماتی تکمیل و سارق به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =