دستگیری شرور مسلح در تهران

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اقدام هوشمندانه و به موقع مامورن کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و دستگیری شرور مسلح به همراه یک قبضه سلاح کمری با هفت تیر جنگی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی قاسم‌پور روز یکشنبه اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره درگیری و اعمال قدرت نمایی و شرارت فرد مسلح در محدوده محله «نازی آباد» بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۰ پلیس پیشگیری به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

۶ شکارچی متخلف در دنا دستگیر شدند / کشف ۶ قبضه سلاح + عکس

وی افزود: ماموران با حضور به موقع و موثر خود در صحنه، عامل اصلی درگیری و نزاع مسلحانه را شناسایی و با انجام اقدامات پلیسی خودرو متهم را پس از اجرای طرح مهار متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم‌پور ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از خودرو متهم، یک قبضه کلت کمری به همراه هفت فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد همچنین در بررسی اولیه مشخص شد، فرد متخلف دارای سوابق متعدد کیفری بوده که برای بررسی‌های تخصصی به کلانتری محل، انتقال داده شد.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =