انهدام باند سارقان به عنف از دختران خردسال در ساری

رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارگاه علی قیصری گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وحشت‌آفرینی ۳ دانشجوی پزشکی با تیراندازی به مردم / «اشباح سیاه» در مشهد دستگیر شدند + عکس

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: با اقدامات گسترده فنی و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طی مأموریتی پس از شناسایی با هماهنگی قضائی و اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسایی کردند.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضائی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان دلالت دادند.

سرهنگ قیصری بیان کرد: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنی به عمل آمده به ۴ فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =