سارقان مأمورنما به دام افتادند + عکس

رئیس پلیس آگاهی البرز از بازداشت اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان مامورنما خبر داد و اعلام کرد: با دستور مقام قضائی، تصاویر بدون پوشش این متهمان برای شناسایی توسط مال‌باختگان منتشر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حکمت‌الله شجاعی امروز (شنبه، ۱۴ بهمن ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت از مردم توسط چند سارق تحت پوشش مامور، بازداشت آنها به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک پرستار جوان با ۲۷ ضربه قمه / قاتل به طناب دار نرسید! + عکس

وی با اشاره به شیوه سرقت این متهمان که با عنوان مامور انتظامی، تلفن همراه و کارت بانکی مردم را می‌گرفتند و فرار می‌کردند، ادامه داد: سارقان خود را به‌عنوان نیروی پلیس با خودروی شخصی معرفی و اقدام به سرقت می‌کردند. مردم باید در مواجهه با افرادی که با لباس و خودروی شخصی، خود را مأمور معرفی می‌کنند، کارت شناسایی معتبر و حکم ماموریت درخواست کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش و به‌کارگیری اقدامات اطلاعاتی - پلیسی موفق به بازداشت دو سارق شدند، اظهار کرد: افراد دستگیرشده از متهمان سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به چند فقره سرقت با شیوه‌های جعل عنوان مامور، خطاب به مردم گفت: در صورت مواجهه با افراد مشکوک با ۱۱۰ تماس بگیرید تا بلافاصله نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شود.

او افزود: با دستور بازپرسی شعبه ۱۱ دادگاه عمومی و انقلاب ناحیه ۳ شهید بهشتی کرج، تصاویر بدون پوشش این متهمان منتشر می‌شود تا اگر مردم با این شیوه یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج، میدان طالقانی، بلوار تعاون، ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سارق

انتهای پیام/

کد خبر: 1218562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =