راننده فراری پرایدی که عابر پیاده را زیر گرفت، دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری راننده زن پراید سفید رنگی که پس از ‏زیر گرفتن عابر پیاده اقدام به فرار کرده بود خبر داد.‏

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حکمت اله شجاعی روز شنبه ۹ تیرماه گفت: اواسط خرداد ماه امسال یک دستگاه پراید با یک عابر پیاده در یکی از مناطق شهرستان کرج برخورد نموده که راننده خانم بدون توجه به وضعیت مصدوم حادثه بلافاصله اقدام به فرار می نماید.

بیشتر بخوانید:

قتل مرد جوان با ضربات متعدد چاقو در تهران

وی افزود: فرد مصدوم از ناحیه سر و صورت و پا و دیگر اعضای بدن دچار آسیب می شود و موضوع طی تماس شهروندان توسط عوامل امدادی اورژانس به یکی از بیمارستان های شهرستان کرج منتقل اما متاسفانه فرد مصدوم به علت خونریزی و شدت صدمات به کما رفته و بعد از گذشت چند روز فوت می نماید.

سرهنگ شجاعی گفت: با توجه به انتشار فیلم این حادثه دلخراش در شبکه های اجتماعی و خدشه دار شدن اذهان عمومی، بلافاصله مراتب در دستور ویژه اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی ماموران سرانجام هویت راننده پراید متواری مشخص و با هماهنگی قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم زن پس از دستگیری در اظهارات خود گفت آن شب از منزل دخترش قصد مراجعت به منزل را داشته و با توجه به خلوتی معابر با سرعت بالا در حال رانندگی بوده که با عابر پیاده برخورد می کند اما از روی ترس محل حادثه را ترک کرده و در این مدت دچار عذاب وجدان شده است.

سرهنگ شجاعی در پایان با بیان اینکه متهمه به منظور انجام تحقیقات بیشتر دراختیار پلیس آگاهی استان قرار دارد گفت: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =