شگرد زنان سارق برای اموال مرد پولدار

در پی گزارش سرقت میلیاردی از مردی جوان با شگرد خوراندن مواد بیهوش کننده در یکی از مناطق غرب مشهد، مأموران کلانتری هفت‌تیر این شهر برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد نوشت: مرد جوان ساکن یکی از استان‌های جنوب شرق کشور است که برای خرید یک دستگاه سواری پژو پارس از طریق شبکه‌های اجتماعی و آشنایی با یکی از زنان سارق به مشهد آمده بود. این زن در یکی از مناطق شهرک غرب (قاسم آباد) با همدستی ۲ زن دیگر با تعارف نوشیدنی آغشته به مواد بیهوشی، مرد جوان را مسموم و مقادیری طلا، وجه نقد و چند حلقه انگشتر نفیس به ارزش افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید:

حمله خونین به خودروی حامل صندوق رای / اسامی شهدا در جکیگور اعلام شد

وی ادامه داد: مأموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی شاکی پرونده و انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه ۲ نفر از متهمان را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی‌های اولیه به سرقت با همدستی یکی از دوستان‌شان اعتراف کردند. تحقیقات بیشتر برای دستگیری همدست متهم و کشف دیگر جرایم احتمالی این افراد با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1235280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =