کشف جسد زن جوان در سمیرم + جزئیات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پیکرِ بی‌جان زن جوان۲۲ ساله که چهار روز پیش در محدوده سد «قره قاچ» شهرستان سمیرم مفقود شده بود، پیدا شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، منصور شیشه‌فروش افزود: چهار روز پیش مفقود شدن یک زن حدود ۲۲ ساله در اطراف سد قره‌قاچ سمیرم گزارش شد و تلاش‌ برای یافتن او تا امروز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید:

کشف جسد دختر جوان کنار پل جناح تهران / قتل یا حادثه؟

وی با بیان‌اینکه حدود ۱۰ عملیات مختلف جست و جو برای یافتن فرد مفقوده شده صورت گرفت، افزود: تیم‌‎های امدادی، هلال احمر، بخشداری، نیروی انتظامی، امور منابع آب در شهرستان سمیرم و شهرداری‌های فتح‌آباد، شاهین شهر و شهرضا برای یافتن این زن جوان بصورت پیمایش زمینی اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به پایش نقاط کوهستانی از طریق پهپادهای مدیریت بحران سمیرم نیز اشاره و بیان کرد: همچنین تیم‌های «امداد و نجات» و «غواصی» از شهرداری‌های مبارکه، زرین‌شهر، شاهین شهر و شهرضا با وجود بُرودت هوا و سرمای شدید برای جست‌وجوی این زن در آب‌های سد همکاری کردند.

شیشه فروش گرفت: دلیل مرگ این دختر جوان توسط کارشناسان در حال بررسی است.

جمعه ۱۳ بهمن خبر مفقود شدن یک دختر جوان در شهرستان سمیرم در حالی که فقط خودرو و گوشی تلفن او در محدوده سد قره‌قاچ پیدا شده بود، گزارش شد.

«قره قاچ» روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان سمیرم در استان اصفهان است، سد قره‌قاچ از مناطق گردشگری و زیبای سمیرم با ظرفیت آبگیری بالاست که مزایای زیادی برای کشاورزی و باغداری این منطقه دارد.

جمعیت هلال احمر سمیرم دارای یکصد نیروی فعال امدادی و درمانی با سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان است.

این منطقه کوهستانی و سردسیر با افزون بر ۹۰ هزار جمعیت و ۱۵۰ روستا و آبادی، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و ضلع شمالی ارتفاعات زاگرس مرکزی و دنا واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =