پیام تسلیت مدیران، خبرنگاران و کارکنان باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) در پی شهادت ‌رئیس‌جمهور

عروج رئیس‌جمهور خستگی ناپذیر کشورمان و هیات همراه ایشان را به محضر رهبر انقلاب اسلامی و ملت داغدار ایران تسلیت می‌گوییم.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی رئیس‌جمهور در عرصه خدمت رسانی به مردم کشور مثال زدنی بود و امیدواریم چراغی روشن برای راه سایر خدمتگزان نظام باشد.

در پی ضایعه جبران ناپذیر شهادت سید ابراهیم رئیسی، ‌رئیس‌جمهور کشورمان و هیأت همراه در سانحه تلخ سقوط بالگرد، غمی بی پایان تحریریه ایسکانیوز را فرا گرفته است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، در کنار سایر مردم شریف ایران، عزادار این واقعه غیرقابل باور است و از صمیم قلب شهادت خادم امام رضا (ع) را تسلیت عرض می‌کنیم.

ما جهادگران بی‌وقفه صحنه خبر با قلبی مملو از درد، در عرصه رسانه لحظه‌ای از تلاش برای پوشش جزئیات اخبار وداع رئیس‌جمهور شهید با مسئولان و مردم داغدار از پای نخواهیم نشست.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه؛ آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور در حین مأموریت به لقاالله پیوستند اعلام می‌داریم و به خاندان معزز این عزیزان سفر کرده و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم و از پروردگار رحمت و آرامش و همنشینی با اولیاالله را برای آن خدمتگزاران طلب می‌کنیم و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی خواستاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =