تجدید میثاق خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان‌های امام راحل

آئین تجدید میثاق خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی ظهر امروز ۹ خردادماه ۱۴۰۳ در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی که در مرقد مطهر امام(ه) برگزار شد، اظهار کرد: ما مردم مدیون تلاش های این انسان بزرگ هستیم و آنچه که پس از ۴۰سال مایه افتخار است حاصل مجاهدت بیش از نیم قرن این مرد بزرگ است.

وی ادامه داد: وقتی به حوادث ۱۰ ساله اول انقلاب اسلامی نگاه میکنید با حکمت هایی مواجه میشوید که خاص حضرت امام بود و هنوز ما بر سر این سفره هستیم و از آن استفاده میکنیم.

دکتر طهرانچی با اشاره به توجه ویژه امام خمینی(ره) به دانشگاه و با اشاره به بخشی از فرمایشات ایشان که فرمودند "دانشگاه کارخانه آدم سازی است"، افزود: اگر ۸ هزار هیئت علمی، ۱۷۰هزار دانشجو در کشور داشتیم امروز ۱۲میلیون فارغ التحصیل و بیش از ۸۰ هزار هیئت علمی داریم که به برکت نگاه این مرد بزرگ است. او برآمده از حوزه بود اما همواره تاکید بر وحدت حوزه و دانشگاه را داشت و ما دانشگاهیان مدیون نگاه خاص ایشان هستیم.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هم از ثمرات نگاه حضرت امام(ره) بود و این دانشگاه توانسته امروز با افتخار در صحنه علم نقش آفرینی کند و ما پس از ۴۰سال در نقطه ای هستیم که جای افتخار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حضور امروز ما در حرم مطهر امام راحل برای اعلام عرض ارادت به این مرد بزرگ است، خاطرنشان کرد: حضرت امام ما آمده‌ایم پیمان ببندیم شما به ما حیات بخشیدید و وظیفه ما انتقال مفاهیم بلندی که شما خلق کردید به نسل جوان است و اینکه شما را آنگونه که بودید به جوانان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =