نامزد ریاست جمهوری باید به جامعه علمی نگاه امیدآفرین داشته باشد

یک فعال دانشجویی گفت: نامزد ریاست جمهوری باید به جامعه علمی نگاه امیدآفرین داشته باشد

امیرحسین پورحسین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوباره شاهد بی اخلاقی و ادبیات سخیف سیاسی برخی نامزد ها هستیم .

وی افزود: مدعیان اخلاق و آزادی و وفاق ملی متاسفانه در عمل دچار خطا شده و وحدت و فرهنگ سیاسی جامعه و همچنین امید را نشانه گرفته اند .

پورحسین ادامه داد: در راستای این بی اخلاقی ها یکی از نامزدهای محترم انتخابات در توهینی آشکار به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد با زیر سوال بردن مرتبه علمی این دانشگاه موجب آزردگی خاطر اساتید و دانشجویان عزیز شد .

به گفته وی، کسی که در قامت یک نامزد ریاست جمهوری حاضر می شود باید نگاهش به جامعه علمی کشور نگاه جامع ، عادلانه و امید آفرین باشد .

مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی آزاد تهران عنوان کرد: شما ببینید طرح چنین موضوعی از سوی نامزد ریاست‌جمهوری چه تاثیر مخربی در امید و اراده دانشجویان و اساتید گرانقدر این دانشگاه دارد.

وی معتقد است، بهتر است بزرگواران به جای پرداختن به مسائل فرعی و پایین دست، بیان کنند برای حل موضوع بی عدالتی در نظام حقوق و دستمزد اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد و تفاوت معنادار میزان حقوق اساتید دانشگاه های آزاد و سراسری چه اقدامی کرده اند .

پورحسین تاکید کرد: در نگاه تمدنی و راهبردی ما، دانشجویان و اساتید به عنوان افسران پیشرفت کشور هستند و با این نگاه هر یک دانشجو فرصت و گنجی عظیم برای ایران اسلامی است .نباید فراموش کرد که دانشگاه آزاد بدون داشتن سهمی از بودجه نفتی کشور با داشتن ۲۰ هزار استاد نخبه، یک میلیون و دویست هزار دانشجو و ۷ میلیون فارغ‌التحصیل و راه اندازی توانمند ترین شرکت های دانش بنیان بخش عظیمی از بار علمی کشور را به دوش می کشد.

وی گفت: در دفاع از از ارزش ها نیز دانشگاه آزاد با تقدیم ۱۷۹ شهید سلامت و امنیت و ۷۹ شهید دفاع از حرم و آزادی راه قدس شریف از پیشگامان عرصه ایثار و شهادت بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =