دومین روز دوره توانمندسازی دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد

اختتامیه طرح حامیم دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، اردوی دو روزه ویژه طرح حامیم با حضور پرشور دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر گردشگری سی سخت برگزار گردید. این برنامه که در تاریخ ۹ و ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ انجام شد، شامل فعالیت‌های متنوعی از جمله طبیعت‌گردی، کوهنوردی، کلاس‌های تربیتی، قرائت دعا و زیارت بود. این اردو با هدف تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی و همچنین تقویت ارتباط موثر بین دفاتر نهاد مقام معظم رهبری و دانشجویان دغدغه‌مند فرهنگی، برگزار گردید.

شایان ذکر است که طرح حامیم در ۳بخش برگزار می‌گردد که بخش اول آن شامل دوره‌های حضوری با موضوع سبک زندگی اسلامی می‌باشد که طی ۸ جلسه در حال برگزاری بود. بخش دوم طرح حامیم نیز شامل شرکت دوره ۲روزه سی سخت می‌باشد که طی آن دانشجویان به مطالعه و گذراندن دروسی چون تواصی، انسان هزار ساله، جهاد اکبر، نماز خوب، تکنیک‌ها و راهکارهای داشتن حال خوب و غیره خواهند پرداخت. بخش سوم طرح حامیم شرکت در اردوی یک هفته مشهد با برنامه زیارت، دیدار از مزار شهدا، کلاس‌های تربیتی، مولودی خوانی و قرائت دعا و زیارت خوانی را شامل می‌شود.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی یاسوح همواره متعهد به ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های دانشجویان خود از طریق برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مانند طرح حامیم بوده و به دنبال ایجاد فضایی است که در آن دانشجویان بتوانند به رشد فکری و اعتقادی خود بپردازند. این دانشگاه امیدوار است که این برنامه‌ها به دانشجویان کمک کند تا مسئولیت‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی خود را در محیط دانشگاه بهتر درک کنند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1232407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =