طوفان‌الاقصی|بمباران شدید مرکز غزه/ ۱۱ شهید در حمله به خانه‌ها و خودروهای غیرنظامیان

با گذشت ۲۳۸ روز از جنگ در نوار غزه، ارتش اشغالگر اسرائیل همچنان به بمباران بی هدف خانه‌ها و اماکن غیرنظامی و کشتار زنان و کودکان ادامه می‌دهد؛ شرایطی که نشان از یک بن بست کامل برای اشغالگران دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ۲۳۸ روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که سران اسرائیل ورود به چنین باتلاقی را هرگز تا پیش از آغاز جنگ تصور نمی‌کردند، به طوریکه نبرد در غزه به تدریج وارد هشتمین ماه خود می‌شود و رزمندگان فلسطین همانند روزهای اول همچنان به شکار تانک‌ها و ادوات نظامی ارتش اشغالگر می‌پردازد.

در این میان صهیونیست‌ها نیز همچنان با تسلیحات آمریکایی خانه‌های مسکونی و اموال غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند؛ از شمال در اردوگاه جبالیا تا مرکز در اردوگاه النصیرات و رفح در جنوب از ساعات بامدادی امروز شاهد حملات هوایی اشغالگران بود که دهها شهید و مجروح به دنبال داشته است.

در بخش تحولات سیاسی نیز منابع اسرائیلی شب گذشته خبر دادند که تل آویو و قاهره در پی فشارهای آمریکا برای بازگشایی گذرگاه رفح به عنوان اصلی‌ترین معبر ورود کمک‌ها به غزه به توافق رسیده‌اند؛ هرچند هنوز در خصوص اینکه کدام طرف مدیریت گذرگاه را بر عهده بگیرد اختلاف دارند.

از سوی دیگر «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای اسماعیل هنیه نیز شب گذشته به شبکه الجزیره گفت که حماس تنها در صورت توقف جنگ، حاضر به شرکت در مذاکرات است.او تأکید کرد: «هرگز بخشی از سیاست مذاکره در سایه قتل و کشتار و گرسنگی دادن و نسل کشی ملت خود نخواهیم بود».

مهمترین تحولات روز ۲۳۸ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

۱۱ شهید در حمله به خانه‌ها و خودروهای غیرنظامیان در مرکز غزه

ارتش اشغالگر اسرائیل چندین خانه و خودروی غیرنظامی را در اردوگاه النصیرات و البریج در مرکز نوار غزه مورد هدف قرار داد که این جنایت تاکنون ۱۱ شهید و چندین زخمی در پی داشته است.

تظاهرات در پایتخت عمان در حمایت از غزه

تعدادی از اهالی مسقط پایتخت عمان شامگاه پنج‌شنبه در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

۵ شهید از جمله ۲ کودک در بمباران خانه‌ای در غزه

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز خانه‌ای در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را بمباران کرد که این جنایت تاکنون ۵ شهید از جمله ۲ کودک و یک زن به دنبال داشته است.

حمله هوایی رژیم اسرائیل به جنوب لبنان

منابع لبنانی از حمله جنگنده‌های ارتش اشغالگر اسرائیل به روستای «عیترون» در جنوب لبنان خبر دادند.

در حال تکمیل

کد خبر: 1232460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =