برانکو: امیدوارم تیم پرسپولیس قهرمان شود

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: عاشق هواداران پرسپولیس و ارتش سرخ هستم. روزهای خوبی را در کنار آنها داشتم و باید بگویم آنها بهترین هواداران دنیا هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با جدایی یحیی گل‌محمدی در نیم فصل لیگ بیست و سوم از پرسپولیس، مدیریت این باشگاه برای جانشینی او به سراغ برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و محبوب قرمزها رفت. بعد از چند دوره مذاکره سرمربی کروات پیشنهاد سرخ‌پوشان برای بازگشت را نپذیرفت و راهی چین شد تا هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اولین خرید بزرگ پرسپولیس در تابستان

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار دارد، گفت: من هم اکنون در چین هستم و خود را برای دیدار حساس با تیم ملی تایلند در مرحله مقدماتی جام جهانی ٢٠٢۶ آماده می‌کنم. برنامه و هدف من فقط و فقط چین است. هیچ باشگاه یا لیگی را فعلا دنبال نمی‌کنم اما می‌دانم که پرسپولیس بار دیگر در آستانه قهرمانی قرار دارد و برای آنها خوشحالم.

وی افزود: من عاشق هواداران پرسپولیس و ارتش سرخ هستم. روزهای خوبی را در کنار آنها داشتم و باید بگویم آنها بهترین هواداران دنیا هستند و تا ابد در قلب من خواهند بود. امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود تا باز آنها را شاد ببینم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1232588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =