بن‌بست در مذاکرات استقلال خوزستان با ۲ مربی خارجی

دو مربی خارجی که در عرصه ملی فعالیت داشتند، مذاکراتی با باشگاه استقلال خوزستان دنبال کردند که این صحبت‌ها به نتیجه نرسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پس از انتصاب کیوان بابادی به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان در روزهای پایانی خرداد، سیروس پورموسوی اعلام کرد که برای فصل آینده روی نیمکت تیم فوتبال این باشگاه نمی‌نشیند و روابط عمومی استقلال خوزستان پس از انتشار پیام تشکر از سرمربی پیشین خود، از مذاکره این باشگاه با سه گزینه اروپایی خبر داد.

بیشتر بخوانید
ایمان عالمی: استقلال نباید زمان را از دست بدهد

مدیران استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر با مربیان خارجی مذاکره کرده‌اند که تاکنون به امضای قرارداد ختم نشده است. این باشگاه مذاکراتی را با فاروک هاژی‌بکیچ و ژلیکو پتروویچ دنبال کردند و به توافق هم رسیدند، اما در نهایت به نتیجه لازم دست نیافتند.

هاژی‌بکیچِ بوسنیایی آخرین بار به مدت چهار مسابقه روی نیمکت تیم ملی بوسنی‌وهرزگوین نشست و سابقه سرمربیگری تیم ملی مونته‌نگرو را در کارنامه دارد. پتروویچِ مونته‌نگرویی در فصل گذشته، هدایت تیم زرینسکی موستار بوسنی را در لیگ برتر این کشور بر عهده داشت و مدتی نیز سرمربی تیم ملی عراق بود. وی در دیدار تیم ملی ایران با عراق در بهمن 1400 که با قطعی شدن صعود ملی‌پوشان کشورمان به جام جهانی 2022 همراه بود، به‌عنوان سرمربی عراق فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید
رده‌بندی برترین سرمربیان لیگ برتر؛ 2 پرسپولیسی در صدر+ جدول

امیر خلیفه اصل که هدایت تیم استقلال خوزستان را در فصل 1400-1399 بر عهده داشت، به‌عنوان عضو جدید کادر فنی این تیم انتخاب شده است و حتی برای انجام مذاکرات نهایی، به همراه برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه به ترکیه سفر کرده بود. خلیفه اصل در آغاز اردوی تیم استقلال خوزستان، عملکرد آبی‌ها را زیر نظر می‌گیرد تا سرمربی جدید به تیم ملحق شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =