پیشکسوت استقلال: برخی بازیکنان مبالغی می‌خواهند که از سرشان زیادی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه باید شاکله تیم حفظ شود، اظهار کرد: سن روزبه چشمی بالا نرفته و بازیکنی که اکنون در ۳۰ سالگی قرار دارد را نمی‌توان جزو بازیکنان مسن قرار داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تحت هدایت جواد نکونام در فصل آینده، اظهار داشت: جواد نکونام در فصل گذشته با توجه به نتایجی که کسب کرد عملکرد خوبی را از خود نشان داد. زیبا بازی کردن تنها یک روز در ذهن باقی می‌ماند، اما اینکه قهرمان شویم سال‌ها در خاطره خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

فلاحت‌زاده: حضور این آقا در استقلال توهین بزرگی است

استقلال کیفیت فنی خوبی در فصل گذشته ارائه داد

وی ادامه داد: جواد نکونام هرچند در مسابقاتی که انجام داد بازی‌های زیبایی به چشم ندیدیم، اما با توجه به همان تاکتیکی که در زمین ایجاد کرد توانست هفته‌های طولانی مدتی را در صدر جدول باقی بماند. انتظار هواداران از استقلال این است که تیم قهرمان شود. سپاهان در نصف بازی‌هایی که انجام داد هجومی و گلزن ظاهر شد، اما در انتهای فصل قهرمانی را خیلی زود از دست داد و مورد غضب هواداران قرار گرفت. امیدوارم هواداران نکونام را حمایت کنند و با هر روشی که به صلاح تیم هست بتوانیم قهرمانی فصل بعد را به دست بیاوریم.

باید به جای خرید بازیکن بلااستفاده پول را صرف بازیکنان موردنیاز کنیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با اتفاقات و حواشی مربوط به سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال، تصریح کرد: سید حسین حسینی با توجه به عملکرد خوبی که در فصل گذشته داشت باید اخلاق حرفه‌ای را هم رعایت می‌کرد. حال یک سری موانع بر سر راه او ایجاد شده که امیدوارم حل شود. بیش از این دوست ندارم درباره این موضوعات صحبت کنم. اصول حرفه‌ای این است که بزرگتر تیم در برخی مسائل ورود کند. از نظر من باید شاکله تیم حفظ شود. حفظ سنگربان فعلی بهتر از خرید یک دروازه‌بان خارجی است و اگر برخی مبالغ را صرف بازیکنانی کنیم که نیاز تیم است منطقی‌تر به نظرت می‌رسد.

برخی بازیکنان مبالغی می‌خواهند که از سرشان زیادی است

اختر با بیان اینکه سقف قراردادها را باید خود باشگاه و مالک آن تعیین کنند، عنوان کرد: سقف قرارداد کیلویی چند است؟! در تمام دنیا بر اساس کیفیت و عملکرد بازیکن قیمت گذاری را انجام می‌دهند. اگر بازیکنی کیفیت خوبی دارد و بر اساس آن کیفیت برای او قیمت گذاری شده است نوش جانش. ما متاسفانه هزینه‌های زیادی صرف بازیکنان بی‌کیفیت می‌کنیم. نباید بازیکنی که در لیگ ایران بازی می‌کند قیمت خود را همانند رونالدو ببیند. باشگاه‌ها باید سقف قراردادها را خودشان تعیین کنند و به هر بازیکن بر اساس کیفیت و عملکردی که داشته پول بدهند. برخی بازیکنان حرف از مبالغی می‌زنند که از سرشان زیادی است. در سوی دیگر بازیکنان فوتبال هر چقدر که پول می‌گیرند نوش جانشان، اما به هیچ عنوان نباید به خودشان اجازه دهند که منتی سر هوادار بگذارند. بازیکنان خوب بازی کنند و پولش را بگیرند.

مدیربرنامه بازیکنان خارجی باشگاه را زیر فشار می‌گذارند

وی در ارتباط با مشکلات برخی بازیکنان خارجی برای ماندن در استقلال، متذکر شد: بازیکنان خارجی قطعاً از طرف خودشان باشگاه را زیر فشار نمی‌گذارند؛ بلکه تمام ین داستان‌ها زیر نظر مدیر برنامه‌هایشان ایجاد می‌شود. مدیر برنامه بازیکنان خارجی باعث می‌شوند که مبالغ بالا بروند و تا وقتی که متوجه می‌شوند هواداران روی این دست بازیکنان خارجی اصرار دارند جیبشان به لرزش می‌افتد. برخی از همین بازیکنان خارجی اگر می‌توانستند خارج از ایران موفق باشند قطعاً به لیگ ایران نمی‌آمدند.

حفظ شاکله تیم از نام شب واجب‌تر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه باید شاکله تیم حفظ شود، اظهار کرد: سن روزبه چشمی بالا نرفته و بازیکنی که اکنون در ۳۰ سالگی قرار دارد را نمی‌توان جزو بازیکنان مسن قرار داد. از نظر من روز به چشمی جزو قدیمی‌های استقلال است و در آینده می‌تواند همانند فصول گذشته یک رهبر در میانه زمین برای آبی پوشان باشد. در هر صورت تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است و باید ببینیم چه بازیکنانی در تفکرات سرمربی جای دارند. حفظ برخی بازیکنان استقلال برای فصل آینده بسیار مهم است و ما عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم شاهد بودیم و امیدواریم بیش از اینکه این خط دچار تزلزل شود توانمندتر از گذشته نیز ظاهر شود.

کارخانه اشتباه بزرگی را مرتکب شد

اختر با بیان اینکه کارخانه جزو اسطوره‌های والیبال است، تاکید کرد: مصطفی کارخانه جزو اسطوره‌های والیبال ایران است و بهترین تصمیم این بود که در همان رشته خودش صاحب منصب شود. اگر این چنین است که پیشکسوتان فوتبال استقلال هم در هیئت مدیره تیم والیبال پیکان مشغول به کار شود. کارخانه خدمات بسیار خوبی را در دوران مدیریتش در والیبال ایجاد کرد، اما حضور او در استقلال اشتباه بزرگی بود. امیدوارم هرچه که هست نتیجه مثبت دهد و وجهه او خراب نشود.

خسرو حیدری توانمند است و باید حمایت شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در رابطه با انتخاب خسرو حیدری به عنوان سرمربی تیم امید استقلال، خاطرنشان کرد: همواره از گذشته تاکنون پایه‌های استقلال حرف و حدیث زیادی داشته و تیم‌های نوجوانان و امید دستخوش تغییرات زیادی بودند. خسرو حیدری در زمانی که بازیکن استقلال بود توانمند ظاهر شد و امیدواریم در قامت مربیگری هم این اتفاق بیفتد. هیاهو و فشار زیادی پشت خسرو حیدری خواهد بود و امیدواریم اتفاقات گذشته برای او رقم نخورد تا با آرامش کامل بازیکنان را تربیت کند و آینده فوتبال استقلال و ایران را بسازد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1236179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =