ناپولی در آستانه خرید ستاره تورینو

باشگاه ناپولی حاضر شده است برای خرید ستاره فصل گذشته تیم فوتبال تورینو رقمی قابل توجه به این تیم بپردازد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شبکه‌های اسکای اسپورت ایتالیا و اسپورت ایتالیا مدعی شدند که آلساندر بون‌جورنو مدافع تیم فوتبال تورینو یک قدم دیگر به پیوستن به تیم ناپولی نزدیک شده است، چرا که تیم شهر ناپل پذیرفته رقمی نزدیک به آنچه که طرف تورینی می‌خواهد بپردازد.

بیشتر بخوانید:

واکنش تند مالک ناپولی به پیشنهاد نجومی الهلال به اوسیمن

طبق اعلام این دو رسانه، باشگاه‌های ناپولی و تورینو بر سر رقم ۳۵ میلیون یورو به‌عنوان مبلغ پایه به علاوه پنج میلیون یورو به‌عنوان پاداش توافق کرده‌اند. این در حالی است که باشگاه تورینو در ابتدا ۴۰ میلیون یورو به‌عنوان رقم پایه درخواست کرده بود.

تیم تحت هدایت آنتونیو کونته از حالا باید تمرکز خود را روی جلب رضایت بازیکن بگذارد و با توجه به سابقه باشگاه ناپولی در مورد مذاکره با بازیکنانش بر سر درآمدهای تبلیغاتی، انتظار می‌رود که طرفین مذاکراتی طولانی داشته باشند.

در همین حال یک مانع مهم از سر راه مذاکرات دو طرف برداشته شده است که مربوط به تعیین رقم غرامت فسخ قرارداد بود. ظاهراً باشگاه ناپولی پذیرفته است که بند فسخ قرارداد بون‌جورنو را از ۷۰ میلیون یورو بالاتر نبرد تا مشتریان بعدی این بازیکن به خاطر بالا بودن بند فسخ از خرید او منصرف نشوند.

مدافع تورینو جز ناپولی، مشتری پروپا قرص دیگری همچون اینتر هم داشت و پیرو اوسیلیو مدیر ورزشی این باشگاه حتی ادعا کرد که مدیربرنامه‌های بازیکن او را به نراتزوری پیشنهاد داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =