باند ۱۰ نفره شرکت هرمی در ملارد منهدم شد

فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری ۱۰ نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی خبر داد و گفت: در اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خطرناک ۵۷ نفر جمع‌آوری و پس از انجام غربالگری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کیانوش نورمحمدی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در جهت افزایش امنیت در شهرستان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر رفت‌وآمد مشکوک عده‌ای جوان در یکی از مناطق شهری ملارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی پلیسی و با اخذ دستور قضائی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد وارد منزل موردنظر شده و ۱۰ نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی را دستگیر و تعدادی دفاتر آموزشی و چند عدد گوشی از آنان کشف شد.

دستگیری اراذل و اوباش همدان در شهرستان ملارد

فرمانده انتظامی ملارد با اعلام این خبر، گفت: به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یکی از اراذل و اوباش سطح یک همدان که به احتمال خیلی زیاد مسلح است، به شهرستان ملارد عزیمت کرده و قصد درگیری در این شهرستان را دارد که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، مأموران پاوا وارد عمل شده و توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و با هماهنگی قضائی، وی را در منزل شخصی به همراه یک قبضه کلت کمری، یک‌تیغه خشاب و چهار عدد فشنگ جنگی، شناسایی و دستگیر کنند.

جمع‌آوری ۵۷ معتاد متجاهر در شهرستان ملارد

سرهنگ نورمحمدی تصریح کرد: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر و خطرناک به‌منظور، زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان ملارد در دستور کار کلانتری‌ها و پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملارد در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ۵۷ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع‌آوری و پس از انجام غربالگری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =