کدام بازیکنان استقلال را ترک کردند؟

چند بازیکن تیم فوتبال استقلال علاوه بر اینکه لیست بزرگسالان آبی‌پوشان در حال پُر شدن است، جایی در تفکرات کادر فنی ندارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه استقلال طبق درخواست کادرفنی به دنبال جذب نفرات مدنظر است و تا اینجای کار، میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی و رامین رضاییان را جذب کرده است. روزبه چشمی، مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی نیز قراردادشان را تمدید کرده‌اند.

روند جذب جدید و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنانی چون سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ... ادامه دارد و اگر این نفرات نیز به جمع آبی‌پوشان اضافه شوند، چند بازیکن در آستانه خروج قرار می‌گیرند. برخی از این نفرات قراردادی ندارند و اقدامی برای تمدید قرارداد آنها نخواهد شد و نفرات تحت قرارداد نیز در لیست مازاد قرار می‌گیرند.

در زیر اشاره‌ای به بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان وجود دارد، خواهیم داشت:

درون دروازه استقلال، اگر سیدحسین حسینی بماند، آبی‌پوشان صاحب 4 دروازه‌بان می‌شوند، یکی از آنها از کشور مقدونیه است که گفته می‌شود قرارداد با او امضا شده است. محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی‌فر دیگر دروازه‌بان‌های استقلال را تشکیل می‌دهند. با این شرایط، یکی از این سه دروازه‌بان باید از لیست استقلال خط بخورد.

در خط دفاعی، از میان محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا و ایمان سلیمی یک نفر باید جدا شود که احتمال جدایی مرادمند با توجه به عدم تمدید قراردادش زیاد است. در دفاع چپ، در صورتی که ابوالفضل جلالی مشمول خدمت سربازی نشود، جعفر سلمانی باید به فکر تیم دیگری باشد.

در خط هافبک، از بین زبیر نیک‌نفس و امید حامدی‌فر یک نفر باید با استقلال خداحافظی کند.

در خط حمله نیز از میان آرمان رمضانی و پیمان بابایی که قراردادی با استقلال ندارند، یکی در لیست خروج قرار می‌گیرد که رمضانی شانس بیشتری برای ماندن در استقلال دارد. نام کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور نیز با توجه به مصدومیت‌شان از لیست خارج می‌شود. رضا میرزایی نیز تکلیف نامشخصی دارد و گفته می‌شود باید راهی خدمت سربازی و ملوان انزلی شود.

ناگفته نماند این اتفاق زمانی قطعی می‌شود که بازیکنان مد نظر کادر فنی استقلال جذب شده باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =