آخرین خبر از فرونشست زمین در خیابان ولیعصر

معاون اجرایی شرکت فنی و مهندسی شهر تهران از بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل فرو نشست زمین در خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: تا صبح شنبه کار عمرانی به اتمام می‌رسد و حداقل یک لاین خیابان برای تردد خودروها بازگشایی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ داود محمدی بامداد شنبه در محل حادثه فرو نشست زمین در خیابان ولیعصر حد فاصل توانیر و پل شهید همت افزود: صبح جمعه به محض اطلاع از ریزش زمین در خیابان ولیعصر حوالی ایستگاه اتوبوس بی آرتی شهید همت تیم‌های فنی و عمرانی شهرداری تهران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

تغییر مسیر اتوبوس‌های خیابان ولیعصر (عج) به دلیل فرونشست

وی ادامه داد: از صبح تاکنون همه عوامل امدادی و خدماتی در این محدوده مشغول کار و ایمن سازی مسیر هستند و تلاش داریم حداقل تا ساعاتی دیگر یک لاین مسیر عبور و مرور خودروها و اتوبوس‌های بی ار تی را آماده سازی کنیم.

محمدی افزود: بدلیل وجود لوله‌های زیاد آب و گاز در محل، ایمن سازی را بصورت ریزش برداری اولیه و با دقت بالا انجام دادیم و پس از ساعاتی تلاش هم اکنون عملیات در بخش ریزش بتن در حال انجام است.

وی در خصوص آخرین تست‌های انجام شده لوله آب جایگزین نیز گفت: تمامی تست‌های لازم لوله‌های آب و گاز این محل انجام شده و اکنون در مرحله ایمن سازی و ریختن بتن هستیم.

معاون اجرایی شرکت فنی و مهندسی شهر تهران تاکید کرد: بتن ریزی تا ۱۰ سانتی‌متر مانده به آسفالت خیابان انجام و تا چند ساعت آینده یک لاین از مسیر برای رفت و آمد شهروندان ایمن سازی خواهد شد.

وی ضمن تشکر از همه عوامل امدادی، خدماتی شهرداری، آبفای شهری، عوامل شرکت گاز، آتش‌نشانی تهران و پلیس راهور و انتظامی پایتخت یادآور شد: صبح فردا همزمان با عبور ترافیک عملیات آسفالت‌ریزی مسیر و پس از آن جدول گذاری حاشیه خیابان در این محدوده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =