طوفان‌الاقصی| حمله توپخانه‌ای شدید به خان‌یونس

نزدیک به ۱۰ ماه از آغاز جنگ غزه می‌گذرد، نبردی که تاکنون هیچ آورده‌ای برای ارتش اشغالگر جز خون هزاران زن و کودک و ویرانی سهمگین در سرتاسر غزه، نداشته است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با گذشت ۲۹۹ روز از جنگ در غزه، گلوله‌باران و بمباران هوایی نقطه به نقطه این منطقه پرازدحام همچنان ادامه دارد، به طوریکه هیچ منطقه و محله و خیابانی تاکنون مصون از این حملات نبوده است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| عقب نشینی نظامیان صهیونیست از نابلس

با وجود عقب‌نشینی و خروج نظامیان اشغالگر از شرق خان‌یونس که بیش از ۳۰۰ شهید طی عملیات زمینی به جای گذاشت، اما جنوب این شهر همچنان در معرض حملات توپخانه‌ای شدید و قرار دارد؛ در رفح نیز رزمندگان فلسطینی به مقاومت خود در برابر نظامیان اشغالگر ادامه می‌دهند.

در سطح تحولات سیاسی نیز همچنان نشست چهارجانبه رم که از روز یکشنبه آغاز شده، هیچ نتیجه واضحی نداشته است و در این میان جنبش حماس نیز خبر داده که بنیامین نتانیاهو شروط تازه‌ای را برای توافق وضع کرده و همچنان به کارشکنی و اقدامات خود برای ممانعت از توافق ادامه می‌دهد.

مهمترین تحولات روز ۲۹۹ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

سازمان ملل: ۲۵۰۰۰۰ نفر در غزه بر اثر «دستور تخلیه» آواره شدند

سازمان ملل متحد از آواره شدن ۲۵۰۰۰۰ نفر در نوار غزه از ۲۲ جولای به دلیل «دستور تخلیه» اسرائیل خبر داد و گفت که برخی از آوارگان در میان آوار و زباله‌ها می‌خوابند.

استفان دوجاریک، سخنگوی این سازمان، طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که هزاران آواره به برخی از مناطق خان یونس بازگشته‌اند و با هر دستور تخلیه که ارتش اسرائیل صادر می‌کند، زندگی مردم زیر و رو می‌شود.

ویدئویی که جنایت نظامیان اسرائیلی در حق اسیر فلسطینی را فاش می‌کند

شبکه ۱۳ اسرائیل خبر داد که پلیس نظامی این رژیم فیلم هتک حرمت یک اسیر فلسطینی در زندان «سدی تیمان» به دست نظامیان ارتش این رژیم را در اختیار دارد

گلوله‌باران شدید خان یونس

رسانه‌های فلسطینی خبر دادند که توپخانه ارتش اسرائیل در ساعات بامدادی به شهر مناطق جنوبی شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده است.

کد خبر: 1238451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =