حضور ۱۲۰ دانشجوی دختر خراسان‌شمالی در دوره میثاق و فاتح

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی از حضور ۱۲۰ دانشجوی دختر در دوره تشکیلاتی تربیتی میثاق و فاتح که با حضور مسئول بسیج دانشجویی کشور در مشهد مقدس برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، پوریا سرداریان مسئول بسیج ناحیه دانشجویی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایسکانیوز اظهار کرد: دوره رسالتی تشکیلاتی میثاق و فاتح ویژه خواهران دانشگاه‌های خراسان‌شمالی امروز پس از اتمام کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی پایان یافت.

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی خراسان‌شمالی بیان داشت: در این دوره که به همت معاونت رشد و کادرسازی برگزار شد ۱۲۰ نفر از فعالین تشکلی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه دوره از ۶ الی ۱۲ مرداد برگزار شد، گفت: دو میهمان ویژه داشتیم، مادر شهید دانیال رضا زاده و آقای هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در این مراسم حاضر بودند.

سرداریان با اشاره به اینکه در این دوره دانشجویان شرح وظایف خود را در تشکیلات آموزش دیدند، گفت: دوره فاتح و میثاق برادران هم بعد از اربعین برنامه ریزی و برگزار می‌شود.

سرداریان تصریح کرد: در این دوره، مدیران مأموریتی و ستادی ناحیه بسیج دانشجویی به تشریح اهداف و رسالت‌های بخش خود برای آگاه‌سازی شبکه تشکلی از ظرفیت‌های مدیریت مربوطه می‌پردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دوره فاتح با حضور اساتید مطرح تشکیلاتی، مهارت‌ها و آموزه‌های مورد نیاز برای نقش‌آفرینی موثرتر به دانشجویان ارائه می‌شود.

خبرنگار: حدیث توفیقی

انتهای خبر/

کد خبر: 1238735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =